زندگی برای تو با راهکارهای من برای تو

حل مشکلات پیش پا افتاد شما

زندگی برای تو با راهکارهای من برای تو

حل مشکلات پیش پا افتاد شما

تعمیرات لباسشویی ال جی کرج

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی نیز مانند سایر ماشین های لباسشویی گاهی نیازمند متخصصان حرفه ای ماشین لباسشویی می باشد و در بعضی موارد مشکل ماشین لباسشویی بسیار ساده بوده و خودتان می توانید با کمک پشتیبانان مراکز به تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در منزل بپردازید.


امروزه برند ماشین لباسشویی مانند سایر لوازم خانگی از اهمیت زیادی برخوردار است. ماشین لباسشویی ال جی نیز از جمله برند هایی است که امروزه بسیار در بازار معروف شده و خریداران و طرفداران زیادی به خود جذب کرده است.


تعمیرات لباسشویی ال جی کرج

 هنگامی‌که علائم خرابی در آن مشاهده می‌شود امری بسیار ضروری است پون ممکن است عدم دقت به این علائم خرابی های زیادی را به بار بیاورد. این امر سبب می‌شود تا شما هزینه‌های کلانی را جهت تعمیر ماشین لباسشویی ال جی به تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی پرداخت کنید.


بهترین روش برای جلوگیری از هزینه کلان، بررسی حالت های اولیه ماشین لباسشویی و یا کمک از پشتیبانان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی جهت انجام تعمیرات لباسشویی ال جی در منزل و یا تماس با متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در محل جهت تعمیر ماشین لباسشویی ال جی شما.


گاها مشکل ماشین لباسشویی به‌گونه‌ای است که می توان به تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در منزل پرداخت. اگر مشکل ماشین لباسشویی بسیار جزئی و ساده باشد برای تعمیر لباسشویی ال جی رعایت چند نکته ساده کافی می‌باشد و نیازی نیست تا با متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی تماس بگیرید.


هرچند متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران (سامی تکنیک) جهت تعمیرات لباسشویی ال جی در محل و تعمیر یخچال و تعمیر ساید بای ساید متخصصانی کاردان و کاربلد در امر تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی همچنین پشتیبانانی را جهت پاسخ دهی به سؤالات کاربران در امر تعمیر لباسشویی ال جی در خود آموزش داده اند تا در خدمت شما کاربران عزیز به‌صورت شبانه روزی قرار دهند.


همچنین جهت تعمیر لباسشویی ال جی، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران و سراسر نقاط ایران قرار گرفته است تا شما در امر تعمیر لباسشویی ال جی به مشکل برنخورید.


تعمیر لباسشویی ال جی در محل


در برخی موارد مشکلات ماشین لباسشویی بسیار ساده و آسان است وهمواره ممکن است که خودتان جهت تعمیرات لباسشویی ال جی در منزل دست به کار شوید. برای تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در منزل گاها نیازی به ابزار به وسیله هایی است که ممکن است در منزل وجود نداشته باشد.


جهت تعمیر لباسشویی ال جی اگر به ابزار های حرفه ای نیاز داشتید یعنی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی از کنترل شما خارج است و بهتر است جهت تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران و یا تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی به نزدیک‌ترین آن‌ها تماس بگیرید و از آن‌ها جهت تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در محل تقاضای کمک کنید.


متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران و یا سایر نقاط در اولین فرصت به‌صورت تلفنی به شما کمک می‌کنند تا خودتان به تعمیر ماشین لباسشویی ال جی بپردازید درصورتی‌که تعمیر ماشین لباسشویی ال جی با کمک تلفنی حل نشد از شما آدرس محل مورد نظر را می خواهند تا جهت تعمیرات لباسشویی ال جی در محل اقدام نمایند.


متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی جهت تعمیر ماشین لباسشویی ال جی ابزار ها و لوازم ضروری و متناسب با ماشین لباسشویی شما را به همراه خود می آورند تا در حین تعمیر لباسشویی ال جی به مشکل کمبود ابزار برخورد نکنند.


متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی در حین آموزش صرفا جهت تعمیر لباسشویی ال جی آموزش‌دیده‌اند و پیچ و خم مشکلات این ماشین لباسشویی را کامل می دانند و در صورت بروز مشکل از علائم ظاهری آن می‌توانند به مشکل آن پی برده و به تعمیر لباسشویی ال جی می‌پردازند.



10 مشکل رایج در تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

هنگامی‌که با تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی جهت تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در محل تماس می گیرید پس شما نیز به مشکلاتی حین تعمیرات لباسشویی ال جی در منزل خود برخورده اید.


نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران و یا نمایندگی‌های سراسر کشور متخصصانی کارآمد و کاردان را پرورش می دهند تا شما برای تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی خود دچار مشکل نشوید.


متخصصان تعمیرات لباسشویی ال جی در محل جهت تعمیر ماشین لباسشویی ال جی شما آموزش های ویژه ای دیده اند و با توجه به مارک و مدل ماشین لباسشویی شما به تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در منزل می‌پردازند.


گاها ممکن است خودتان به تعمیر ماشین لباسشویی ال جی بپردازید و یا با متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران و یا متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در سایر نقاط تماس بگیرید. تحت هر شرایط در حین تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی با مشکلاتی مواجه می شوید که بعضی از آن‌ها قابل‌حل توسط شماست و بسیاری از این عیب ها باید توسط متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی تعمیر شود.


حال قبل از تعمیر ماشین لباسشویی ال جی به مشکلات رایج در تعمیر لباسشویی ال جی پرداخته تا با این مشکلات آشنا شوید:


ماشین لباسشویی بوی نامطبوع می‌دهد: دلیل آن ماندن آب در داخل ماشین لباسشویی و یا بسته ماندن درب ماشین لباسشویی بعد از شستشو می‌باشد.

دیگ ماشین لباسشویی سامسونگ نمی‌چرخد: دلیل آن می تواند به قفل نبودن درب ماشین لباسشویی، خرابی تسمه متحرک و یا در موتور ماشین لباسشویی باشد.

شلنگ ماشین لباسشویی سامسونگ تخلیه نمی‌کند: دلیل آن گیر کردن اشیا ریز و کوچک در شلنگ تخلیه و یا مشکل در فاضلاب خانگی است که مسدود شده است.

جریان آب ماشین لباسشویی کم است: دلیل آن ایراد از شیر آب ورودی است که ممکن است بسته باشد و یا تا خورده باشد. گاها ممکن است چیزی درون شلنگ گیر کرده باشد.

شلنگ تخلیه ماشین لباسشویی سامسونگ نشتی دارد: باید بررسی کنیم تا شلنگ تخلیه به محل درست نصب شده باشد و شکستگی و یا پارگی نداشته باشد.

ماشین لباسشویی سامسونگ به شدت می لرزد: ممکن است کمک فنرهای ماشین لباسشویی آسیب دیده و یا وزنه های تعادل ودیگ و بلبرینگ ماشین لباسشویی آسیب دیده است. ممکن است ماشین لباسشویی بار نا متعادل داشته باشد.

ماشین لباسشویی سامسونگ آبگیری زیاد دارد: این ایراد ممکن است به شیر آب ورودی بستگی داشته باشد و گاها از تایمر و سوئیچ ماشین لباسشویی است، باید توسط متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی بررسی و تعمیر شود.

ماشین لباسشویی سامسونگ لباس ها را خشک نمی‌کند: ممکن است مشکل از هیتر ماشین لباسشویی باشد، باید توسط متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی بررسی و تعمیر شود.

ماشین لباسشویی سامسونگ دور تند کار نمی‌کند: بستگی به خازن راه انداز دور تند بستگی دارد و باید توسط متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی این خازن‌ها بررسی و تعمیر شود.

ماشین لباسشویی سامسونگ در حین شستشو صدای زیاد ایجاد می‌کند: دلیل آن می تواند به عدم تراز بودن ماشین لباسشویی و یا بار متعادل بستگی داشته باشد. گاها ممکن است صدا از خرابی موتور و یا گیر کردن وسیله ای در قسمت پمپ تخلیه باشد؛ و یا اشیا ریز داخل لباسشویی است و به بدنه در حین شستشو برخورد می‌کند.

 


تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران

تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی در سراسر کشور نمایندگی‌هایی را ایجاد کرد است تا تمامی کاربران ماشین لباسشویی ال جی جهت تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در محل به مشکل برنخورند.


نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران نیز وجود دارد و این مراکز تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران در سراسر منطقه های تهران از شرق تا غرب وشمال تا جنوب وجود دارد.


در تهران قبلا برای تعمیر لباسشویی ال جی باید ماشین لباسشویی را با خود از این تعمیرگاه به تعمیرگاه دیگر حمل می کردید تا یک تعمیرگاه مناسب جهت تعمیر ماشین لباسشویی ال جی پیدا می کردید تا ماشین لباسشویی شما را تعمیر کند. در برخی شرایط مشکل تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی به این نقطه ختم نمی شد و بعد از یافتن تعمیرگاه تعمیر ماشین لباسشویی ال جی ممکن بود قطعه مورد نظر در این تعمیرگاه نباشد و شما تا رسیدن آن قطعه باید منتظر می ماندید.


خوشبختانه امروزه مراکز تعمیرات لباسشویی ال جی در محل در سراسر نقاط وجود داردن و دیگر نیاز نیس تا برای تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی آن را از منزل خارج کنید و به دنبال تعمیرگاه تعمیر ماشین لباسشویی ال جی بگردید. در مراکز تعمیر ماشین لباسشویی ال جی با تماس شما در اولین فرصت پشتیبانان تعمیر لباسشویی ال جی به شما کمک می‌کنند تا خودتان به بررسی و تعمیر مشکلات جزئی بپردازید در صورت حل نشدن متخصصان تعمیرات لباسشویی ال جی در منزل را در اولین فرصت جهت تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در منزل می فرستند.


متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی جهت تعمیر لباسشویی ال جی با ابزار و وسایل کامل به محل مورد نظر می آیند و قطعه مورد نظر جهت تعمیر لباسشویی ال جی شما را نیز به همراه دارند.


 


 

فیلم نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی ال جی سامی تکنیک

 


دلایل روشن نشدن ماشین لباسشویی ال جی

هنگامی که کاربران با تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی ویابا نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران تماس می گیرند حتما با مشکلی رو به رو شده اند و نتوانسته اند به تعمیرات لباسشویی ال جی در منزل بپردازند. مراکز تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران و یا سایر مناطق جهت تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی و پشتیبانی جهت تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در منزل آماده خدمت 24 ساعته می باشند.


از جمله مشکلاتی که باعث تماس کاربران ماشین لباسشویی ال جی جهت تعمیر ماشین لباسشویی ال جی می‌شود روشن نشدن ماشین لباسشویی ال جی است، این مشکل ترس بر جان کاربران می‌اندازد که نکند ماشین لباسشویی سوخته باشد.


حال با دلایل روشن نشدن ماشین لباسشویی آشنا خواهید شد، در برخی موارد میتوانید خودتان به تعمیر ماشین لباسشویی ال جی بپردازید چون دلیل آن ساده است:


برق منزل قطع شده است و دلیل روشن نشدن ماشین لباسشویی قطعی برق است.

دوشاخه به پریز متصل نیست.

در غیر این صورت لاید جهت تعمیر ماشین لباسشویی ال جی با متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در محل تماس بگیرید و درخواست کمک کنید. روشن نشدم ماشین لباسشویی دلایل اساسی تری نیز دارد که باید توسط متخصصان تعمیرات لباسشویی ال جی در محل بررسی و تعمیر شود.


ممکن است مشکل در سوئیچ استارت ماشین لباسشویی باشد، باید توسط متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی بررسی و تعمیر شود.

در بیشتر موارد مشکل در برد کنترلی اصلی است و جهت تعمیر لباسشویی ال جی باید متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی به بررسی آن بپردازند. متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی جهت بررسی و تعمیر برد نیاز به دستگاه تست و لوازم مخصوص دارند.

متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی جهت تعمیر لباسشویی ال جی با تمامی ابزار و لوازم مخصوص تعمیر لباسشویی ال جی به محل اعزام می‌شود.


 


خرابی های رایج لباسشویی ال جی

تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی، مراکز تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران و مراکز تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در محل می گویند ماشین لباسشویی ال جی نیز مانند سایر ماشین های لباسشویی خرابی های رایجی دارد، این خرابی در تمامی لوازم برقی و الکترونیکی امری طبیعی است و گاها ممکن است این مشکل برای ماشین لباسشویی شما هیچ گاه انفاق نیفتد.


مراکز تعمیرات لباسشویی ال جی در محل جهت تعمیر ماشین لباسشویی ال جی شما و رفاه و آسایش شما در سراسر کشور نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی برقرار کرده است تا مشتریان در صورت رو به رو شدن با مشکل تعمیرات لباسشویی ال جی در منزل با متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی تماس بگیرند.


متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در اسرع وقت ابتدا به‌صورت تلفنی به شما کمک می‌کنند تا به تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در منزل بپردازید سپس در صورت حل نشدن مشکل در تعمیر لباسشویی ال جی، متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی جهت- تعمیر لباسشویی ال جی به‌صورت حضوری آدرس محل مورد نظر را گرفته و به محل مورد نظر می آیند.


خرابی های رایجی که در حین تعمیر لباسشویی ال جی توسط متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی دیده شده است و متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی جهت تعمیر لباسشویی ال جی آموزش‌دیده‌اند عبارتند از:


خرابی های رایج لباسشویی ال جی


خرابی درب ماشین لباسشویی ال جی

خرابی تسمه ماشین لباسشویی ال جی

خرابی لاستیک دور درب ماشین لباسشویی ال جی

خرابی تایمر ماشین لباسشویی ال جی

خرابی برد الکتریکی ماشین لباسشویی ال جی

خرابی و سوختن خازن‌هادر ماشین لباسشویی ال جی

خرابی خشک کن ماشین لباسشویی ال جی

خرابی شیر الکتریکی ماشین لباسشویی ال جی

خرابی هیدروستات ماشین لباسشویی ال جی

خرابی ترموستات در ماشین لباسشویی ال جی

خرابی یاتاقان یا بلبرینگ ماشین لباسشویی ال جی

تمامی این خرابی هادر تمامی ماشین های لباسشویی حتی با بهترین مارک ممکن است اتفاق بیفتد و فقط در ماشین لباسشویی ال جی نیست.


 


 


لرزش غیر طبیعی ماشین لباسشویی ال جی در هنگام خشک‌کردن

از جمله مشکلاتی که باعث می‌شود تا با تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی و نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران جهت تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران و یا تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در محل تماس بگیرند لرزش شدی ماشین لباسشویی می‌باشد.


برای انجام تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در منزل برای حل مشکل لرزش، بهتر است ابتدا نکات اولیه را خودتان چک کنید، اگر مشکل از این موارد باشد دیگر نیازی نیست تا با متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی تماس بگیرید:


سطح زیر ماشین لباسشویی را بررسی کنید تا لق نباشد.

به تراز کردن پایه های جلویی ماشین لباسشویی بپردازید.

از قرار دادن بار متعادل در ماشین لباسشویی بپرهیزید.

حال به دلایل مهمتر می‌پردازیم، نیاز است تا برای حل مشکل از متخصصان تعمیرات لباسشویی ال جی در منزل جهت تعمیر لباسشویی ال جی کمک بخواهید و متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در اولین فرصت جهت انجام تعمیرات لباسشویی ال جی در محل حضور می‌یابند و به شما کمک می‌کنند.


این دلایل عبارتند از:


در قسمت پشتی لگن ماشین لباسشویی پیچ و مهره هایی قرار دارند تا از حرکت لگن در حین انتقال جلوگیری کنند در حین نصب اولیه باید باز شوند.

ممکن است کمک فنرهای ماشین لباسشویی دچار مشکل شده باشد، در قسمت جلو و پایین لباسشویی است و باید توسط متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی بررسی و به تعویض و تعمیر آن پرداخته شود.

ممکن است فنرهای دیگ ماشین لباسشویی آسیب دیده باشند، باید توسط متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی تعمیر شوند.

ممکن است بلبرینگ مخزن دچار شکستگی شده باشد، باید توسط متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی بررسی شده و به تعمیر لباسشویی ال جی بپردازند.

وزنه های بالانس به ماشین لباسشویی متصل می شوند، در صورت جداشدن ان ممکن است ماشین لباسشویی دچار لرزش شود و باید این وزنه ها توسط متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی بررسی و تعویض شود.

لرزش ماشین لباسشویی برای ماشین لباسشویی بسیار ضرر دارد و باعث گسستن اجزای ماشین لباسشویی از هم می‌شود. پس بهتر است جهت ، تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی هنگامی‌که لرزش دارد هرچه سریعتر با متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی تماس بگیرید تا جهت انجام تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی اقدام کنند.


 


دلیل نشتی آب لباسشویی ال جی!

در بعضی مواقع حین شستشوی لباس ها آب از ماشین لباسشویی جاری می‌شود و آشپزخانه را آب می گیرد. اولین فکری که به ذهن شما می رسد تماس با تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی و یا نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران یا نزدیک ترین مرکز تعمیرات لباسشویی ال جی در محل می‌باشد، گاها پشتیبانان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی نیز می‌توانند به‌صورت تلفنی به شما کمک کنند تا به تعمیرات لباسشویی ال جی در منزل بپردازید.


متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران جهت انجام تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در محل در اسرع وقت به محل مورد نظر می آیند و به تعمیر مشکل نشتی آب می‌پردازند.


نشت آب ماشین لباسشویی ممکن است به علت هایی بستگی داشته باشد، این علت ها توسط متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی بررسی و عیب‌یابی می‌شود:


ممکن است مشکل از درب ماشین لباسشویی باشد، اگر لاستیک دور درب خراب باشد باعث ریزش آب از درب می‌شود. تعویض لاستیک دور درب توسط متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی انجام می پذیرد.

ممکن است به مرور زمان بر اثر استفاده زیاد از پودر ماشین لباسشویی قسمت جاپودری سوراخ شود و آب از آن قسمت نشت کند. پون پودر ماشین لباسشویی حالت خورندگی دارد. جاپودری باید توسط متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی بررسی و تعمیر شود.

بزرگترین دلیل نشتی آب از خرابی شلنگ تخلیه می‌باشد، ممکن است مسدود شده باشد و یا به درستی نصب نشده باشد یا دچار پارگی و شکستگی شده باشد، باید توسط متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی بررسی و تعمیر شود.

ممکن است مشکل از دریچه شیر ورودی باشد، گاها زنگ می زند و یا معیوب شده است و نیاز به تعویض دارد. تعویض و تعمیر شیر آب ورودی باید توسط متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در منزل انجام گیرد.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی درصورتی‌که هیچ گونه تخصصی در امر تعمیر لباسشویی ال جی ندارید باعث ایجاد مشکلات جدی تر می‌شود و مجبور می شوید جهت تعمیر ماشین لباسشویی ال جی با متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی تماس بگیرید و بابت تعمیر لباسشویی ال جی هزینه‌های کلان پرداخت کنید.


تعمیر لباسشویی ال جی یا سایر ماشین لباسشویی هیچ فرقی ندارد اما زمانی که تخصصی در این امر ندارید دست به تعمیر نشوید.


 


مشکلات مربوط به تخلیه لباسشویی ال جی

مشکلات مربوط به تخلیه لباسشویی ال جی


تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی متخصصانی در امر تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در محل و پشتیبانانی جهت کمک در تعمیرات لباسشویی ال جی در منزل را پرورش داده اند تا شما کاربران عزیز هنگام مواجهه با مشکل تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران و یا نزدیک ترین مراکز تعمیرات لباسشویی ال جی در محل تماس بگیرید تا به رفع مشکل شما بپردازند.


گاها ماشین لباسشویی در حین تخلیه با مشکلاتی مواجه می‌شود، جهت شناسایی این ایرادات بهتر است مطالب زیر را بررسی کنید.


هرچند برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی هنگامی‌که مشکل در تخلیه است بهتر است با مراکز تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران و یا نزدیک‌ترین شعبه مراکز تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در منزل تماس بگیرید.


هنگامی‌که ماشین لباسشویی تخلیه نمی‌کند یعنی چرخه شستشو به‌صورت کامل انجام نشده است.

تخلیه ماشین لباسشویی اگر در زمان مناسب انجام نگیرد باعث ایجاد مشکل برای ماشین لباسشویی می‌شود. گاها ماشین لباسشویی در حین آبگیری تخلیه می‌کند، گاها ماشین لباسشویی به‌طور کامل تخلیه می‌کند و در زمان مناسب، درست ترین حالت تخلیه است و نیازی نیست تا با متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی تماس بگیرید و درخواست کمک کنید.


در بیشتر موارد ماشین لباسشویی به دلیل مشکل در پمپ تخلیه و یا گیر کردن اجسام در شلنگ تخلیه مشکل تخلیه دارد و در داخل ماشین لباسشویی آب کثیف باقی می ماند و درب ماشین لباسشویی باز نمی‌شود. پس مجبور هستید با مراکز تعمیر ماشین لباسشویی ال جی تماس بگیرید و در مرحله اول از پشتیبانان تعمیر لباسشویی ال جی کمک بگیرید و اگر مشکل شما حل نشد متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی جهت تعمیر لباسشویی ال جی به محل مورد نظر می آیند.


در بعضی مواقع فیلتر پمپ تخلیه نیز دچار گرفتگی می‌شود، گاهی نیز دلیل عدم تخلیه این مورد است و نیازی به تماس با متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی جهت تعمیر لباسشویی ال جی نیست و با باز کردن درب کوچک پایین ماشین لباسشویی می توان این مشکل را حل کنید.


تعمیر لباسشویی ال جی بهتر است با آگاهی و تخصص انجام بگیرد تا مشکل بیشتر ایجاد نشود.


 


تعمیر موتور ماشین لباسشویی ال جی

در حین ایجاد مشکل در موتور ماشین لباسشویی مشکلاتی در ماشین لباسشویی نمایان می‌شود و نوعی صدای وزوز در ماشین لباسشویی ایجاد می‌شود. موتور ماشین لباسشویی از اجزایی است که برای تعمیر آن باید با تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی و یا نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران و یا نزدیک‌ترین مراکز تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در محل تماس بگیرید تا به تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در منزل شما بپردازند.


خرابی موتور در ماشین لباسشویی باعث می‌شود:


آب پمپ نمی‌شود و ماشین لباسشویی نمی‌چرخد.

آب پمپ می‌شود و ماشین لباسشویی نمی‌چرخد.

ماشین لباسشویی ال جی لباس ها را نمی چرخاند.

لباس ها را خشک نمی‌کند.

آب نشت می‌دهد.

حال جهت تعمیرات لباسشویی ال جی در محل با ید با متخصصان تعمیرات لباسشویی ال جی در منزل تماس بگیرید. جهت تعمیر موتور بهتر است یک نفر به عنوان کمک دست متخصص تعمیر لباسشویی ال جی باشد تا هنگام خارج کردن موتورماشین لباسشویی جهت تعمیر ماشین لباسشویی ال جی به ان کمک کند.


در تعمیر ماشین لباسشویی ال جی توسط متخصصان مراکز تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران و یا متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی تمامی مناطق، روند کار بدین صورت می‌باشد:


متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی جهت تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی باید موتور را از ماشین لباسشویی خارج کنند.

متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی بعد از خارج کردن موتور باید تمامی اجزای چسبیده به موتور را از آن جدا کنند، شامل تسمه و پمپ متحرک است.

متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی باید موتور را به تنهایی راه اندازی کنند، اگر موتور روشن شد مشکل از موتور نیست.

متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی تسمه و پمپ متحرک را جدا جدا به مئتئر ئصل می‌کنند تا ایراد را بیابند.

اگر موتور به تنهایی روشن نشد وظیفه‌ی متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی است تا به تعویض موتور ماشین لباسشویی ال جی بپردازند.

در بعضی موارد متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی مجبور می شوند جهت تعمیر و یا تعویض قطعه، آن را از منزل خارج کنند.


 


هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی

از جمله سوالاتی که در تماس با تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران ویامراکز تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در محل در تمامی نقاط پرسیده می‌شود در مورد هزینه تعمیرات لباسشویی ال جی در محل می‌باشد.


لازم به ذکر است تا بدانید هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران با هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در سایر شهرستان ها متفاوت است.


هزینه پشتیبانی جهت تعمیرات لباسشویی ال جی در منزل با هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در محل توسط متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در منزل متفاوت است.

تعمیرات لباسشویی ال جی

بهتر است هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ال جی را هنگامی بپرسید که متخصص تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی به ماشین لباسشویی شما از نزدیک دسترسی دارد و مشکل ماشین لباسشویی را پیدا کرده است.


به‌طور مثال هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ال جی با تعویض قطعه هنگام تعمیر لباسشویی ال جی متفاوت می‌باشد.


ممکن است در حین تعمیر ماشین لباسشویی ال جی شما بخواهید تا از قطعه ای با قیمت ارزان تر استفاده شود و گاهی ممکن است کاربر بخواهد قطعه اورجینال باشد پس هزینه بسیار متفاوت خواهد بود.


گاها ممکن است در تعمیر لباسشویی ال جی مشکل خرابی موتور باشد و گاها ممکن است در حین تعمیر لباسشویی ال جی مشکل سوختگی یک خازن باشد و یا ممکن است در حین تعمیر لباسشویی ال جی مشکل فقط از برق بوده باشد پس هزینه ی تعمیر لباسشویی ال جی بسته به مشکل و قطعات ماشین لباسشویی دارد.


 


چند توصیه در مورد تعمیرات لباسشویی ال جی

چند توصیه در مورد تعمیرات لباسشویی ال جی


تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران و یا متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در محل در رابطه با تعمیرات لباسشویی ال جی در منزل و یا تعمیرات لباسشویی ال جی در محل توسط خود متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی چندین توصیه دارند، بهتر است قبل از تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی به آن‌ها دقت کنید:


قبل از شروع تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در منزل و یا تعمیر ماشین لباسشویی ال جی توسط متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی از خاموش بودن ماشین لباسشویی و از برق خارج بودن آن مطمئن باشید.

در حین تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در صورت نشت آب اول شیر آب را به‌طور کامل ببندید.

در حین تعمیر ماشین لباسشویی ال جی اگر تخصص فنی در امر تعمیر لباسشویی ال جی ندارید از دستکاری ماشین لباسشویی خودداری کنید و با مراکز تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران و یا نزدیک‌ترین مرکز تعمیر ماشین لباسشویی ال جی تماس بگیرید تا به تعمیر لباسشویی ال جی شما بپردازند.

بهتر است به‌صورت سالیانه به سرویس ماشین لباسشویی توسط مراکز تعمیر لباسشویی ال جی بپردازید تا از مشکلات بیشتر جلوگیری کند.

در صورت مشاهده هر گونه صدا و یا علائم غیر عادی بهتر است به آن رسیدگی کنید و به تعمیر لباسشویی ال جی بپردازید.

 


دلایل خشک نکردن لباسها در لباسشویی ال جی

در اکثر مواقع دلیل تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران و تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی و یا مراکز تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در محل این است، ماشین لباسشویی ما عمل خشک‌کردن لباس ها را به‌طورکلی انجام نمی‌دهد.


در زمستان هوا سرد است و خشک‌کردن لباس ها کاری بسیار دشوار است خشک کن این وظیفه را بر عهده دارد و اگر خراب شود لباس های خیس و نم دارد به ما تحویل می‌دهد.


متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در این مورد با تعمیرات لباسشویی ال جی در منزل موافق نیستند چون علت های خرابی خشک کن بسیار نیازمند تخصص و حرفه است و تعمیر لباسشویی ال جی در قسمت خشک کن باید توسط متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران و یا نزدیک‌ترین مرکز تعمیرات لباسشویی ال جی در محل انجام شود.


دلایل اینکه خشک کن ماشین لباسشویی خراب می‌شود و نیاز است تا با متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی تماس بگیرید و جهت تعمیر لباسشویی ال جی از آن‌ها کمک بخواهید موارد زیر است:


سوختن موتور تایمر، باید توسط متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی بررسی و تعویض شود.

سوختن موتور خشک کن، باید متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در منزل به بررسی و تعمیر آن بپردازند.

قطعی و یا خرابی سیم‌های رابط بین تایمر و موتور خشک کن، باید توسط متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی بررسی شود.

خرابی و یا سوختن خازن راه انداز خشک کن، باید توسط متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی بررسی و تعویض شود.

خرابی برد تنظیم خشک کن، باید توسط متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی بررسی و تعمیر شود.

مسدود شدن شلنگ آب و یا پمپ تخلیه، خودتان می‌توانید فیلتر را بررسی و تمیز کنید.

خارج شدن پولی و یا تسمه از دور موتور خشک کن، باید توسط متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی بررسی شود.

از کار افتادن دکمه و یا کلید خشک کن، بررسی برد الکتریکی توسط متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی.

ممکن است وزن لباس ها بالا باشد و ماشین لباسشویی قادر نباشد تا لباس ها را بچرخاند، در لباس ها تعادل ایجاد کنید.

متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی با بررسی تمام موارد بالا به دلیل خرابی خشک کن رسیدگی می‌کنند و به تعمیر آن می‌پردازند.


 


تعمیر خشک کن ماشین لباسشویی ال جی

تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران، تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در محل و پشتیبانان تعمیرات لباسشویی ال جی در منزل همگی آماده کمک به شما کاربران عزیز جهت تعمیر ماشین لباسشویی ال جی می باشند.


خشک نکردن ماشین لباسشویی یم معضل بسیار بزرگ برای کاربران ماشین لباسشویی است، مخصوصا افرادی که جای مناسب برای خشک‌کردن لباس های خود ندارند.


نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران و یا مراکز تعمیرات لباسشویی ال جی در محل در صورت بروز مشکل در خشک کن ماشین لباسشویی شما آماده خدمت‌رسانی هستند.


هنگامی‌که خشک کن ماشین لباسشویی شما دچار مشکل می‌شود پشتیبانان تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در منزل از شما می خواهند تا مواردی را بررسی کنید:


بررسی کار کردن دکمه خشک کن

بررسی شلنگ های تخلیه، اگر جدا شده باشد خشک کن عمل نمی‌کند.

بررسی بار متعادل ماشین لباسشویی ال جی

اگر مشکل از موارد بالا نبود متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی جهت تعمیر لباسشویی ال جی به محل مورد نظر فرستاده می‌شود.


متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی جهت تعمیر لباسشویی ال جی درصورتی‌که مشکل خشک‌کردن لباس در ماشین لباسشویی را دارد با توجه به آموزش های گفته شده در مراکز تعمیر ماشین لباسشویی ال جی جهت تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی به بررسی قسمت های مربوطه می پردازد.


بعد از بررسی قسمت های مربوطه جهت تعمیر لباسشویی ال جی به رفع عیب و ایراد های قسمت های مربوطه می پردازد.


متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی جهت تعمیر لباسشویی ال جی در مراکز تعمیر لباسشویی ال جی آموزش های لازم را دیده اند و وظیفه دارند تا ماشین لباسشویی را تعمیر کرده و به دست مشتری بسپارند.


 


علت باز نشدن در ماشین لباسشویی ال جی

گاهی علت تماس با تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران و یا مراکز تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در محل این است، درب ماشین لباسشویی باز نمی‌شود.


علت باز نشدن در ماشین لباسشویی ال جی


متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران، مراکز تعمیرات لباسشویی ال جی در محل و پشتیبانان تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در منزل دلایل باز نشدن درب ماشین لباسشویی را این علت ها می دانند:


ممکن است حسگر ماشین لباسشویی در داخل ماشین لباسشویی آب حس کرده باشد، تخلیه کامل صورت نگرفته است، پس بهتر است با متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی تمای بگیرید تا مشکل تخلیه ماشین لباسشویی را حل کنند.

گاها قفل کودک ماشین لباسشویی فعال می‌شود باید آن را غیر فعال کنید.

ممکن است لولای درب پوسیده و یا شکسته باشد، بهتر است جهت تعمیر لباسشویی ال جی از متخصصان تعمیرات لباسشویی ال جی در منزل کمک بخواهید.

ممکن است قفل درب دچار مشکل شده باشد، در صفحه نمایش کد ارور مخصوص نمایان می‌شود. بهتر است قفل توسط متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی بررسی و تعویض شود.

متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی جهت رفاه و آسایش شما در امر تعمیر ماشین لباسشویی ال جی آماده خدمت‌رسانی 24 ساعته هستند.


متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی با نام سامی تکنیک با دارا بودن متخصصان حرفه ای و کار آمد در امر پشتیبانی در تعمیر ماشین لباسشویی ال جی و همچنین با فرستان متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی به محل مورد نظر آماده خدمت و کمک به شما می‌باشد.


متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی (سامی تکنیک) برای تعمیر لباسشویی ال جی تمامی ابزار و قطعات لازم در امر تعمیر لباسشویی ال جی را با خود به همراه دارد و تمامی این قطعات دارای ضمانت و گارانتی بوده و جنس اصل می باشند.


 


همه چیز درباره تعمیر برد ماشین لباسشویی ال جی

برد ماشین لباسشویی وظیفه‌ی کنترل پیام از دکمه‌ی استارت و تایمر به قطعات و اجزای داخلی را بر عهده دارد. اگر برد ماشین لباسشویی ال جی خراب شود در واقع عملکرد ماشین لباسشویی به‌طورکلی از کار می‌افتد و شما مجبور هستید تا برای استفاده از ماشین لباسشویی به تعمیر لباسشویی ال جی بپردازید.


برد ماشین لباسشویی یکی از قطعات الکتریکی ماشین لباسشویی است و جزء قطعاتی است که باید توسط متخصصان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران و یا مراکز تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در محل به تعمیر ماشین لباسشویی ال جی پرداخته شود.


برد ماشین لباسشویی جزء قطعاتی است که برای تعمیرگاه به تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی جهت تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی برده می‌شود تا متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی با دستگاه‌های ویژه و پیشرفته به بررسی و تعمیر لباسشویی ال جی بپردازند.


برد ماشین لباسشویی به‌هیچ‌وجه توسط فرد غیر فنی تعمیر نمی‌شود و تعمیرات لباسشویی ال جی در منزل در این مورد غیرقابل‌حل است و باید توسط متخصصان تعمیرات لباسشویی ال جی در محل یا در محل به تعمیر ماشین لباسشویی ال جی پرداخته شود و یا در مراکز تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران و یا مراکز تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در سراسر نقاط ایران.


متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در منزل با طی کردن این مراحل به حل مشکل می‌پردازند:


ماشین لباسشویی را از برق خارج کنید.

کنترل پنل را برداشته و با استفاده از تمیزکننده الکتریکی به پاک کردن آن بپردازید تا مشکلات را راحت‌تر ببینید.

خازن‌ها را به‌طورکلی ازنظر تاخوردگی و یا سوختن بررسی کنید.

در صورت نیاز به تعمیر و یا تعویض خازن‌ها بپردازید.

در مرحله آخر پنل را در سرجای خود قرار دهید.

متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی جهت تعمیر ماشین لباسشویی ال جی، مشکل از برد است این روش ها را طی کرده و با بررسی این نکات به تعمیر لباسشویی ال جی می‌پردازند.


اگر افراد هرساله توسط متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی به سرویس سالیانه بپردازند از مشکلات بیشتر جلوگیری می‌شود.


 


تعمیر تایمر ماشین لباسشویی ال جی

تایمر ماشین لباسشویی وظیفه‌ی کنترل سطح آب و زمان چرخه‌ی کار کردن و کنترل پر شدن وان را بر عهده دارد. هنگامی‌که تایمر ماشین لباسشویی خراب می‌شود عملکرد ماشین لباسشویی به تأخیر می‌افتد.


تعمیر تایمر ماشین لباسشویی نیاز به تخصص بالا در امر تعمیر ماشین لباسشویی ال جی دارد و غیر از متخصصان مراکز تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران و نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در محل افراد غیر فنی نمی‌توانند به تعمیرات لباسشویی ال جی در منزل بپردازند.


تایمر ماشین لباسشویی جز آن دسته از قطعاتی است که افراد غیر فنی اگر به تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در منزل بپردازند علاوه بر این‌که مشکل را حل نکرده‌اند بلکه مشکلات زیادی را بر روی ماشین لباسشویی ایجاد می‌کنند و مجبور هستند تا جهت تعمیر ماشین لباسشویی ال جی با متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران و یا نزدیک‌ترین مرکز تعمیرات لباسشویی ال جی در محل تماس بگیرند و بابت تعمیر لباسشویی ال جی هزینه‌های کلان پرداخت کنند.


متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی جهت تعمیر تایمر باید با روش زیر اقدام کنند:


متخصص تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی جهت تعمیر لباسشویی ال جی ابتدا ماشین لباسشویی را از برق خارج می‌کند.

متخصص تعمیر لباسشویی ال جی ابتدا دستگیره‌های کنترل و پنل را برمی‌دارند تا به تایمر برسند.

متخصص تعمیر ماشین لباسشویی ال جی سپس باید سیم‌های متصل به تایمر را بررسی می‌کند تا پارگی و قطعی نداشته باشد چون قطعی برق این وسیله را از کار می‌اندازد.

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی توسط متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی آن‌هم زمانی که مشکل جدی و فنی است از ایجاد مشکل‌های بیشتر جلوگیری می‌کند و کار متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی راحت‌تر می‌شود.


 


10 روش عیب یابی ماشین لباسشویی ال جی

در تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی و نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران و متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در محل به‌گونه‌ای آموزش‌دیده‌اند، جهت تعمیرات لباسشویی ال جی در محل با توجه به علائم ایرادهایی که در ظاهر ماشین لباسشویی و نوع حرکت و صدای آن ایجاد می‌شود به عیب‌یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی می‌پردازند.


اگر در امر تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی تخصصی فنی دارید و یا آموزش‌دیده‌اید می‌توانید به تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در منزل بپردازید.


بهتر است جهت تعمیرات لباسشویی ال جی در منزل شما نیز با روش‌های عیب‌یابی ماشین لباسشویی ال جی آشنا بشوید تا در حین تعمیر ماشین لباسشویی ال جی به مشکل برنخورید.


درصورتی‌که در حین تعمیر ماشین لباسشویی ال جی به مشکل برخوردید می‌توانید با پشتیبانان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی تماس بگیرید و از آن‌ها کمک بگیرید و در صورت جدی بودن مشکل پشتیبانان تعمیر لباسشویی ال جی برای کمک به شما متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی را به محل مورد نظر می‌فرستد تا مشکل شما حل شود.


10 روش عیب یابی ماشین لباسشویی ال جی


حال جهت تعمیر لباسشویی ال جی چه توسط متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی و چه توسط کاربران به 10 روش عیب‌یابی ماشین لباسشویی جهت تعمیر لباسشویی ال جی می‌پردازیم تا در حین تعمیر لباسشویی ال جی از آن استفاده شود:


ماشین لباسشویی ال جی نمی‌چرخد.

ماشین لباسشویی سروصدای زیاد تولید می‌کند.

ماشین لباسشویی ال جی لباس ها را خوب نمی‌شوید.

ماشین لباسشویی ال جی تخلیه نمی‌کند.

ماشین لباسشویی ال جی لرزش شدیدی دارد.

ماشین لباسشویی ال جی یا آرام آبگیری می‌کند و یا آبگیری نمی‌کند.

ماشین لباسشویی ال جی نشتی دارد.

ماشین لباسشویی روشن نمی‌شود.

ماشین لباسشویی حرکت نمی‌کند.

ماشین لباسشویی overflow می‌کند.

 


ارور و کدهای خطای ماشین لباسشویی ال جی

تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی جهت کمک به شما در تعمیرات لباسشویی ال جی در منزل شما را با ارور های ماشین لباسشویی ال جی آشنا می‌کند تا در صورت مواجه‌شدن با این ارور ها بدانید مشکل ماشین لباسشویی چیست و نیاز است تا با متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران و یا مراکز تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در محل تماس بگیرید یا خودتان به تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در منزل بپردازید.


امروزه متخصصان مراکز نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران جهت تعمیرات لباسشویی ال جی در محل با توجه به ارور هایی که در ماشین لباسشویی نمایان می‌شود اقدام می‌کنند تا تعمیر لباسشویی ال جی را انجام دهند.


ارور های ماشین لباسشویی در ماشین لباسشویی مختلف متفاوت است و متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی با توجه به نوع ماشین لباسشویی این ارور ها را آموزش‌دیده‌اند و برای تعمیر لباسشویی ال جی به رفع این ارور ها می‌پردازند.


ارور های ماشین لباسشویی محل ایراد و عیب ماشین لباسشویی را برای متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی مشخص می‌کند و متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی به تعمیر لباسشویی ال جی می‌پردازند.


تعمیر لباسشویی ال جی از روی این ارور ها قابل‌حل می‌باشد:


ارور CE در ماشین لباسشویی ال جی نشان می‌دهد جریان بیش‌ازحد به مدار آن وارد شده و بهتر است 10 ثانیه ماشین لباسشویی را از برق بکشید. اگر دوباره این خطا آمد با متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی تماس بگیرید.

ارور CD در ماشین لباسشویی ال جی نشان می‌دهد عمل خشک‌کردن به پایان رسیده و باید لباس ها را بردارید.

ارور CL در ماشین لباسشویی ال جی نشان‌دهنده قفل کودک است.

ارور DE در ماشین لباسشویی ال جی نشان می‌دهد در قفل درب مشکل ایجادشده است و قفل درب باید توسط متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی بررسی و تعمیر شود.

ارور FE در ماشین لباسشویی ال جی نشان می‌دهد که شیر آب معیوب است و باید توسط متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی بررسی و تعویض شود.

ارور IE در ماشین لباسشویی ال جی نشان می‌دهد ماشین لباسشویی قادر نیست آبگیری کند و باید شیر آب و شلنگ ها را بررسی کنید.

ارور LE Locked drive motor error در ماشین لباسشویی ال جی نشان می‌دهد موتور گردان ماشین لباسشویی معیوب است و باید توسط متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی بررسی و تعمیر شود.

 


خدمات تعمیرگاه مجاز لباسشویی ال جی

تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران، مراکز تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران، مراکز تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در محل و پشتیبانانی جهت تعمیرات لباسشویی ال جی در منزل و همچنین تعمیرات یخچال قرار داده است تا بتواند به کاربران ماشین لباسشویی ال جی خدمات تخصصی ارائه دهد.


خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی شامل:


متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی در مراکز تعمیر ماشین لباسشویی ال جی متناسب با مارک و مدل ماشین لباسشویی آموزش‌دیده‌اند تا جهت تعمیر لباسشویی ال جی در اختیار مشتریان قرار بگیرند.

پشتیبانان تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در منزل باید با صبر و حوصله به سؤالات مشتریان پاسخ دهند.

متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی وظیفه‌دارند با تماس مشتریان در اولین وقت در محل حضور داشته باشند.

متخصصان تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی با تمام ابزار و لوازم مورد نیاز و با توجه به مدل لباسشویی شما در محل حضور می‌یابند.

متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی وظیفه‌دارند تا حد ممکن از خارج کردن ماشین لباسشویی از محل بپرهیزند و به تعمیر لباسشویی ال جی در محل بپردازند.

متخصصان تعمیرات لباسشویی ال جی در محل می‌توانند با خواست مشتریان به سرویس سالیانه ماشین لباسشویی بپردازند.

سرویس سالیانه توسط متخصصان تعمیر لباسشویی ال جی از ایجاد مشکلات جدی جلوگیری می‌کند.

متخصصان تعمیر ماشین لباسشویی ال جی به‌صورت 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی جهت تعمیر لباسشویی ال جی شما هستند.


تاریخچه ال جی


 


تاریخچه ال جی

شرکت لوازم الکترونیکی ال جی LG یک شرکت کره‌ای است، این شرکت در سال 1958 توسط کوو این هوی تأسیس شد. شرکت ال جی از همکاری 2 شرکت لاکی و گلداستار ایجاد شد. گلد استار نام اولیه شرکت ال جی بود. نام ال جی برگرفته از اول کلمه Lucky gold star می‌باشد و به معنی ستاره طلائی خوش‌شانس است و شعار این شرکت زندگی خوب است می‌باشد.


امروزه شرکت ال جی جزء شرکت‌های معتبر بوده و در کره تنها شرکتی است که اولین لوازم الکترونیکی را در کره ارائه کرده بود و سایر شرکت‌ها از روی محصولات ال جی کپی‌برداری می‌کردند.


شرکت ال جی در ایران نیز نمایندگی‌های معتبری دارد و این مارک در ایران نیز بسیار پرفروش است.


 


سؤالات متداول ماشین لباسشویی ال جی

ماشین لباسشویی ال جی چگونه ریست خواهد شد؟

برای ریست کردن ماشین لباسشویی ال جی در ابتدا دستگاه را خاموش کنید و سپس ماشین لباسشویی را از برق خارج نمایید، در زمانی که دستگاه از برق جدا شده دکمه شروع و توقف را به مدت چند ثانیه نگه دارید و مجددا برق را متصل کنید.


منظور از CL در ماشین لباسشویی ال جی چیست؟

این نماد در ماشین لباسشویی ال جی نشان گر این است که دستگاه شما دارای قفل کودک می باشد و هم اکنون قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی فعال است، نگه داشتن دکمه روشن ماشین لباسشویی و دو دکمه ی کناری می تواند باعث خاموش شدن این حالت شود.


چرا ماشین لباسشویی ال جی در حین چرخش از دستگاه تهویه اصلی استفاده نمی کند؟

برای حل این مشکل ابتدا جعبه ی کشویی پودری را باز کرده و آن را به طور کامل تمیز کنید، پس از تمیز کردن می توانید نتایج را مشاهده نمایید در غیر این صورت بهتر است از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ال جی سامی تکنیک استفاده کنید.


در زمان کار کردن ماشین لباسشویی ال جی سر و صدای زیادی به گوش می رسد و درب نیز کمی تکان می خورد، برای حل این مشکل چه کاری می توان کرد؟

در چنین شرایطی بهترین راه حل شاید تماس با کارشناسان سامی تکنیک باشد تا بتوانید از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در محل سامی تکنیک استفاده کنید اما برای رفع خانگی این مشکل در اولین گام اطمینان حاصل کنید که ماشین لباسشویی ال جی در سطح ناهمواری قرار ندارد.


برای بررسی این موضوع و تعادل ماشین لباسشویی ال جی می توانید از آزمایش توزیع بار کامل، نیمه بار و خالی استفاده کنید که از آزمایش های مرتبط و معروف این زمینه محسوب می شوند.


دستگاه در حال نشت آب است و به نظر می رسد که این مشکل از سمت درب و فیلتر آب می باشد، چطور می توان مشکل را حل کرد؟

در چنین شرایطی اولین گام این است که درون شلنگ تخلیه را بررسی کنید تا انسدادی در مسیر تخلیه آب وجود نداشته باشد. ممکن است در برخی مواقع نیاز باشد تا از یک لوله کش نیز کمک بگیرید تا انسداد های لوله های داخلی را بررسی کند. در صورتی که از سالم بودن لوله های آب اطمینان حاصل کردید می توانید از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در محل سامی تکنیک استفاده کنید.


پس از اتمام چرخه شستشو کماکان لباس ها چرکین و کثیف هستند، چطور می توان ازین مشکل جلوگیری کرد؟

بهترین راه حل مقابله با این مسائل استفاده از مواد شوینده دارای آهک است که باعث خواهد شد چرخه شستشو اصلاح شود.


پس از نصب ماشین لباسشویی در زمان کار کردن ارتعاش زیادی دارد و حرکت می کند، برای حل این مشکل چه باید کرد؟

برای حل این مشکل در ابتدا اطمینان حاصل کنید که ماشین لباسشویی به درستی تنظیم شده و در جای درستی نیز قرار داد. از تراز بودن ماشین لباسشویی خود اطمینان حاصل کنید و یا از صفحه های محکم و سخت برای تراز کردن آن استفاده کنید.


کد خطایی روی صفحه نمایش داده شده چگونه از اشکال ماشین لباسشویی مطلع شوم؟

برای اینکار چنین راه حل وجود دارد، برای مثال می توانید به صورت کامل دفترچه راهنما را مطالعه نمایید تا از کد های خطا و دلایل آن مطلع شوید، همچنین می توانید از اطلاعات موجود در سایت سامی تکنیک استفاده کنید.


چه نیازی وجود دارد تا واشر ماشین لباسشویی خود را تمیز کنید؟

یکی از مهمترین قطعات هر ماشین لباسشویی واشر آن است، تمیز کردن واشر ماشین لباسشویی باعث خواهد شد تا هر گونه باکتری مضر از بین رفته و فرآیند شستشو به درستی انجام شود. همچنین این کار موجب خواهد شد تا بوی بد ماشین لباسشویی گرفته شود.


علت پاره شدن یا سوراخ شدن لباس ها در زمان شستشو چیست؟

در صورت بروز چنین مشکلاتی اولین قدم این است که شما باید فیلتر را بررسی کنید، فیلتر ها معمولا حاوی موارد اضافی خواهند بود، وجود شیشه، سنجاق سر، سنجاق سینه و دیگر مواردی که می تواند باعث پارگی لباس ها شود در فیلتر مشکل ساز خواهد شد.


چگونه می توان از وارد شدن آسیب به واشر ها جلوگیری کرد؟

در اثرا اشتباهات کاربر در زمان کار با ماشین لباسشویی می توان شاهد وارد شدن آسیب هایی به واشر بود، سنگین کردن ماشین لباسشویی، وارد کردن لباس ها به صورت اشتباه، قرار دادن لباس ها در لبه واشر و مواردی این چنینی می تواند باعث وارد شدن آسیب به واشر شود.


 


دانلود کاتالوگ و دفترچه راهنمای انواع ماشین لباسشویی ال جی

دانلود دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی ال جی : مدل WD1200D

دانلود دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی ال جی

دانلود کاتالوگ ماشین لباسشویی ال جی

 


نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی شمال تهران

تجریش- پارک وی- الهیه-قلهک- مقدس اردبیلی- جردن- پاسداران- دروس- زعفرانیه- مدنی- شهرک محلاتی- فرشته- هروی- سهروردی- قیطریه- اندرزگو- آجودانیه- ازگل- دیباجی


266 94 227 021 133 20 264 021

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی غرب تهران

مرزداران- صادقیه- شهرک غرب- جلال آل احمد- اکباتان- پونک- سعادت آباد- چهار دیواری- اشرفی اصفهانی- بلوار ابوذر- بلوار فردوس غرب و شرق- باغ فیض- جنت آباد جنوبی


175 70 440 021 440 82 443 021

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی مرکز تهران

ولیعصر- آ اس پ- امام خمینی- یوسف آباد- امیر آباد- فاطمی- کردستان- ونک- تخت طاووس- عباس آباد- مطهری- بهشتی- گاندی- کریم خان- چمران- مولوی- آپادانا- بلوارکشاورز


58 02 58 88 021

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی شرق تهران

پیروزی- تهران پارس- شهدا- بهارستان- سبلان-نظام آباد- مدنی- گرگان- هفت حوض- نارمک- رسالت- فرجام- هنگام- امام حسین- نیروی هوایی- دلاوران- خیابان دماوند- اهنگ


37 26 40 77 021

تعمیر ماشین لباسشویی ، تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ ، تعمیر ماشین لباسشویی ایندزیت ، تعمیر ماشین لباسشویی بوش ، تعمیر یخچال ، تعمیر یخچال وستینگهاوس ، تعمیر یخچال بوش ، تعمیر یخچال جنرال الکتریک ، تعمیر یخچال دوو ، تعمیر یخچال فریجیدر ، تعمیر یخچال ویرپول ، تعمیر یخچال آدمیرال ، تعمیر یخچال پروفایل ، تعمیر ساید بای ساید سامسونگ ، تعمیر یخچال سامسونگ ، تعمیر یخچال فریزر سامسونگ ، تعمیرات یخچال سامسونگ ، تعمیر یخچال هیمالیا ، تعمیر یخچال فیلور ، تعمیر یخچال اسنوا

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ها  

0#18 mina

slm

mrc az tamiri ke baray lebas shoie LG anjam dadid az rooz avalesh ham behtrare shode.

نقل قول کردن

0#17 amirhossein

با تشکر فراوان بابت مطلب های خوبی که برای ما در سایت می گذارید

نقل قول کردن

0#16 غزال

عالی

نقل قول کردن

0#15 غزاله

سلام خسته نباشید خدمت دوست عزیز لباسشویی ال جی مدل در از بالا هم کار می کنید

نقل قول کردن

0#14 نیلای

سلام خسته نباشید خدمت دوست گرامی از سایت پر اطلاعات و دقیق تون میخواستم تشکر کنم شما عالی هستید

نقل قول کردن

0#13 نیوشا

سلام برای اینکه آب لباسشوئی از گرم به سرد تبدیل شود چه کار باید انجام داد

نقل قول کردن

0#12 نادیا

از بین لباسشویی ال جی کدام مدل بهتر است

نقل قول کردن

-1#11 لیلا سرهنگ

لباسشویی دارم دلیکا دچار لرزش میشه با اینکه هر دفعه تراز میکنم مارک دستگاه ال جی است

نقل قول کردن

+1#10 ترانه

لباسشویی ال جی دارم چرا از داخل مخزن بوی بدی میاد

نقل قول کردن

0#9 اموری

چه کنیم که لباسشویی ال جی دچار پوسیدگی لاستیک درب نشود ممنون که راهنماییم میکنید

نقل قول کردن

0#8 سرشار

, سلام لباسشویی ال جی دارم چرا داخل درب دستگاه سیاه میشود من خیلی تمیز میکنم اما باز سیاه است

نقل قول کردن

0#7 طوفان

لباسشویی ال جی دارم همش صدا میدهد نمیدونم از موتوره یا......من سمت پردیس هستم تکنسین میتونید بفرستید

نقل قول کردن

-1#6 ملیکا

برای خرید لباسشویی ال جی شما کجا رو پیشنهاد میکنید

نقل قول کردن

0#5 لاله

در مقایسه با سامسونگ لباسشویی ال جی خوب است

نقل قول کردن

+1#4 بدر

لباسشویی ال جی دارم میشه اطلاعات درباره منو شستشو بدون نیاز به آبکشی بگید بگید کدام منو است

نقل قول کردن

0#3 یاقوتی

لباسشویی ال جی دارم اما فکر کنم احتیاج به تعمیر دارد چون صدا میدهد درست است یا مشکل تراز دارد

نقل قول کردن

0#2 مریم

سلام در ماشین لباسشویی الجی باز نمیشه لباسهام توش مونده چجوری بازش کنم

نقل قول کردن

+1#1 صفایی

سلام ارورTE در ماشین لباسشویی الجی مربوط به کدام قطعه است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد