زندگی برای تو با راهکارهای من برای تو

حل مشکلات پیش پا افتاد شما

زندگی برای تو با راهکارهای من برای تو

حل مشکلات پیش پا افتاد شما

نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ ابرکاوان در تهران تماس 1743

شرکت ابرکاوان نماینده رسمی آاِگ در ایران


 نماینده رسمی (AEG) تعمیر لباسشویی ااگ با مدیریت آقای (رازمیک شیرینیان) و آقای فرهاد دژمخو آمادگی خود را برای تعمیرات و تامین قطعات لباسشویی – ظرفشویی – ساید بای ساید – جاروبرقی – یخچال فریزر و مایکرو ویو اعلام میدارد. امید است با پیشنهادات سازنده خود، ما را در این امر یاری فرمایید. این نمایندگی افتخار دارد که به عنوان نمایندگی رسمی (AEG) درخصوص تعمیرات وتامین قطعات فابریک (اورجینال) و خدمات محصولات پس از فروش (AEG) و با تکنسین­ های مجرب که در اختیار دارد، بتواند خدمتگذار شما سروران گرامی باشد. نمایندگی آ ا گ - نمایندگی مرکزی aeg - نمایندگی ماشین لباسشویی aeg- نمایندگی خدمات پس از فروش آ ا گ - خدمات پس از فروش aeg - خدمات آ ا گ - نمایندگی تعمیرات آ ا گ -نمایندگی تعمیرات آاگ (AEG) - نمایندگی تعمیرات آاگ - نمایندگی تعمیرات aeg - تعمیرات لباسشویی aeg - نمایندگی آ .ا.گ در تهران - تعمیرگاه و نمایندگی مجاز مرکزی آاگ - تعمیرگاه مرکزی آاگ - نمایندگی تعمیرات آاگ در تهران. نمایندگی آاگ در این راستا از بهترین تکنسین های با تجربه برای تعمیر لباسشویی آاگ و غیره استفاده می کند. تعمیر لباسشویی آاگ باید توسط تعمیرکار مربوطه همراه با قطعات فابریک انجام گردد تا به لباسشویی شما عزیزان آسیبی وارد نشود و باعث افزایش طول عمر دستگاه شما باشد. اگر به دلیل مشکلات متداول ماشین لباسشویی از جمله روشن نشدن یا شروع نشدن برنامه شستشو، نچرخیدن دیگ، قفل شدن درب لباسشویی، تخلیه نکردن، سرریز کردن، نشتی آب و… لباسهای کثیفتان روی هم تلنبار شده و سردرگم و کلافه به دنبال تعمیرکار مناسب جهت تعمیر لباسشویی آ ا گ خود هستید، کافیست تعمیرات دستگاه خود را به متخصصان نمایندگی لباسشویی آاگ بسپارید تا با عیب یابی و تعمیر قطعات لباسشویی مثل تایمر، برد کنترلی، موتور، پمپ، قفل درب و … مشکل آن را در سریعترین زمان ممکن برطرف نمایند. تعمیر ماشین لباسشویی به خصوص تعمیر لباسشویی برند های خارجی مانند آاگ، به دلیل تکنولوژی به کار رفته در ساخت این دستگاه ها از حساسیت ویژه ای برخوردار است. به طوری که انجام این تعمیرات توسط افراد ناشی می تواند هزینه ها و خسارات گزافی را برای شما به بار آورد. در همین راستا، متخصصین نمایندگی ماشین لباسشویی aeg با سالها تجربه و گذراندن دوره های تخصصی، انواع خدمات تعمیراتی را با بالاترین کیفیت و در اسرع وقت ارائه نموده و جهت کاهش هزینه های تعمیرات اولویت کار خود را بر مبنای تعمیر قطعات و نه تعویض آنها قرار می دهند.


شرکت ابرکاوان مفتخر هستش تعمیر لباسشویی ااگ و تعمیرات محصولات آاگ را با نازل ترین قیمت و کیفیت بالا به مشتریان خود عرضه کند شماره های ما در سایت آاگ میباشد میتوانید تماس بگیرید، بیش از چندین سال فعالیت فروش محصولات ااگ و تعمیر لباسشویی ااگ یکی از اصلی ترین نمایندگی های مجاز ااگ در ایران میباشیم.


تعمیر لباسشویی ااگ توسط نمایندگی رسمی ااگ با کادری مجرب انجا میشود جهت مشاوره تلفنی و یا ثبت خدمات خود با شماره ما در سایت تماس بگیرید.


1743


 نمایندگی ااگ در تهران ( تعمیر لباسشویی ااگ )

خدمات نمایندگی رسمی

آاگ

فروش محصولات آاگ

محصولات ما ( نمایندگی آاِگ ) - تعمیر لباسشویی ااگ - تعمیر ظرفشویی ااگ - تعمیرات ااگ

تعمیر ماشین لباسشویی آاگ

شرکت ابرکاوان نماینده رسمی آاِگ در ایران تعمیرگاه مرکزی آاگ - نمایندگی تعمیرات آاگ در تهران

نمایندگی تعمیر لباسشویی آاگ

https://abarkavanco.com/washing-machines-repair/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a2-%d8%a7-%da%af/

نمایندگی آاگ در تهران توسط شرکت ابرکاوان تمام محصولات خانگی خود ( ماشین لباسشویی آاگ ، ظرفشویی آاگ ) را گارانتی کرده و پس فروش خدمات خود را از ابتدا نصب تا تعمیر و تعویض قطعات را در اختیار مشتریان قرار می دهند. در واقع نمایندگی آاگ در تهران شرکت ابرکاوان دارای مجهزترین امکانات به روز می باشد و تمام قطعات در این شرکت اصلی و فابریکی می باشد. با تماس با شرکت ابرکاوان از این خدمات استفاده کنید.

وظایف شرکت ابرکاوان نمایندگی آاگ  :

یکی از مهمترین وظایف نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان جلب رضایت و خواست ونیازهای مشتری می باشد -از خرید تا مصرف همیشه با مشتریان محصولات آاگ می باشند-ارائه و تهیه قطعات اصلی و فابریکی برای خدمات نمایندگی تعمیرات آاگ -پاسخ به مشتریان  و جلب رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش آاگ .


بعد از خرید لوازم خانگی مهمترین قسمت اطلاع از نمایندگی تعمیرات لباسشویی و ظرفشویی آاگ می باشد که حتما باید در مورد مرکز یا مراکز نمایندگی اطلاعات لازم در آن ها داشته باشید که این اطلاعات عبارتند از : سال تاسیس ، خدمات ارائه شده و اینکه تکنسین های آنها دارای تجربه لازم هستند و اینکه چقدر شناخته شده هستند.


سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی آاگ از اهمیت بالایی برخورددار می باشد و از مهمتر قطعات ماشین ظرفشویی آاگ و قطعات ماشین لباسشویی آاگ می باشد که میتواند در طولانی کردن عمر دستگاه موثر باشند. پس برای این که دستگاه شما عملکرد و عمر بالایی داشته باشد از نمایندگی های مجاز برای انجام این گونه سرویس و تعمیرات کمک بگیرید.شرکت ابرکاوان نمایندگی آاگ یکی از نمایندگی های مجاز در تهران می باشد. شما هموطنان عزیز می توانید با استفاده از خدمات نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان تعمیر ماشین لباسشویی آاگ به حفظ کیفیت و افزایش طول عمر دستگاه خود کمک کنید . ما همه جور با تمام امکانات به روز در خدمت شما هستیم.


در صورتی که شما عزیزان می خواهید به طور حضوری در مورد تعمیر ماشین لباسشویی آاگ و یا ظرفشویی آاگ خود سوالاتی از متخصصین و یا مدیران شرکت ابرکاوان نمایندگی آاگ بپرسید می توانید به آدرس این شرکت که در سایت درج شده است مراجعه کرده و مسولان شرکت پاسخگویی شما هموطنان می باشند.در موقع مراجعه به شرکت حتما روی یک برگه ایرادات و مشکلاتی که برای لباسشویی آاگ پیش آمده را یاداشت کنید تا متخصصین نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان با اطمینان کامل به سوالات شما دقیق جواب بدهند.در صورت نیاز به حضور متخصصین شرکت ابرکاوان برای تعمیر ماشین لباسشویی آاگ آنها با اطلاعات دریافتی از طرف شما با امکانات مجهز در اسرع وقت در محل حاضر و اقدام به تعمیر دستگاه می کنند.


شرکت ابرکاوان نماینده رسمی (AEG ) با مدیریت آقای (رازمیک شیرینیان ) و آقای فرهاد دژمخو آمادگی خود را برای تعمیرات و تامین قطعات لباسشویی ، ظرف شویی،ساید بای ساید، جاروبرقی ،یخچال فریزر و مایکروویو اعلام میدارد .


شرکت ابرکاوان طی سالها تجربه و دانش تخصصی لازم را در زمینه تعمیرات لوازم خانگی آاگ کسب کرده اند، و خیال شما را راحت باشه که شرکت ابرکاوان با اعزام متخصصین تعمیرات نمایندگی آاگ خود در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی آاگ، تعمیر ظرفشویی آاگ، تعمیر اجاق گاز آاگ، تعمیر جاروبرقی آاگ  و سایر لوازم خانگی آاگ به محل اقامت شما، هر گونه ایراد و مشکل به وجود آمده برای دستگاه شما را با گارانتی خدمات تعمیرات  نمایندگی آاگ انجام شده برطرف می کنند.


به مرور زمان لوازم برقی از جمله لباسشویی و ظرفشویی و غیره .....دچار صدمه و آسیب می شوند .عیب ها و ایرادت کوچک و جزئی در ماشین لباسشویی آاگ را نباید نادیده بگیرید ، در اکثر اوقات می توان با یک عیب یابی ساده مشکل دستگاه برطرف کرد و از وارد شدن خسارات جدی به ماشین لباسشویی آاگ خود جلوگیری کرد .در واقع تکنسین های شرکت ابرکاوان علاوه بر تعمیر ، سرویس و عیب یابی ماشین لباسشویی آاگ به شما کمک میکند تا مشکلات و عیب های دستگاه خود را برطرف کنید . بدین منظور با نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان تماس بگیرید.البته باید سعی کنید تا جای که می اوانید عیب های ماشین لباسویی آاگ خود را بهتر بشناسید تا در موقع لزوم تا جایی که خودتان می توانید آنها را برطرف کنید و در صورتی که این عیب ماشین لباسشویی آاگ شما مربوط به قطعات داخلی می شود در آن صورت نمایندگی آاگ درتهران شرکت ابرکاوان آماده خدمات رسانی به شما می باشد.


البته باید بدانید که قطعات ماشین لباسشویی آاگ و دیگر لباسشویی ها انواع مختلفی دارند که هر یک از آنها وظیفه ای را در سیستم ماشین لباسشویی برعهده دارند و با دیگر قطعات ماشین لباسشویی هماهنگ و با هم ارتباط مستقیم دارند.به هر حال در هنگام خرابی هریک از قطعات شرکت ابرکاوان نمایندگی آاگ قطعات معیوب را با قطعات اصلی و سالم تعویض می کند و برگه ضمانت قطعه را نیز در اختیار شما قرار می دهد. نمایندگی آاگ درتهران شرکت ابرکاوان این اطمینان را به هموطنان عزیز می دهد که تمام قطعات لباسشویی آاگ همگی اصلی و فابریکی خود دستگاه و از طرف شرکت سازنده می باشد در پایان تعمیر و یا سرویس قطعات ماشین لباسشویی آاگ به شما عزیزان برگه گارانتی قطعه داده می شود.



در هرصورتی که لباسشویی آاگ شما خراب شد و نیاز به تعمیر داشت با خیالی راحت می توانید آن را به شرکت ابرکاوان نمایندگی آاگ در تهران بسپارید. تکنسین های ما پس از چندین سال تجربه و فعالیت در حوزه تعمیرات لوازم خانگی آاگ ،  از جمله لباسشویی آاگ بهترین و کم هزینه ترین راه حل را برای تعمیر لباسشویی آاگ شما ارائه می

دهند. تعمیرات لباسشویی آاگ یک کار تخصصی است و هرکسی نمی تواند آن را به طور اصولی و صحیح انجام دهد بنابراین برای انجام این کار باید با نمایندگی آاگ در تهران شرکت ابرکاوان تماس بگیرید.ما همه روزه آماده پاسخگویی به تلفن های شما هستیم.


در این جا می خواهیم نکته ی به شما بگوییم و آن اینست که تا جای ممکن از درستکاری لوازم برقی از جمله ماشین لباسشویی و ظرفشویی خود داری کنید زیرا این لوازم دارای قطعات بسیار حساس و مهم می باشند که در صورت خرابی باعث ضرر و یا شاید از کار افتادن دستگاه ها شود .برای تعمیر لباسشویی آاگ و ظرفشویی آاگ حتما با نمایندگی های مجاز تماس بگیرید.درمرحله بعدی در صورت تصمیم به خرید لباسشویی سعی کنید که برای انتخاب لباسشویی خوب تمام ویژگی های آن را در نظر بگیرید. برای خرید یک انتخاب لباسشویی خوب به معنی در نظر گرفتن عوامل گسترده‌ای از جمله : بهره‌وری انرژی، اندازه، ویژگی‌ها، قیمت و تصمیم‌گیری درباره خرید یک ماشین لباسشویی درب از جلو یا لباسشویی درب از بالا است.برای همین منظور مشاورین نمایندگی آاگ در تهران شرکت ابرکاوان همه روزه آماده مشاوره در مورد خرید لباسشویی آاگ و پاسخ به سوالات شما هستند.


در صورتی که برای اولین بار دارید از ماشین لباسشویی آاگ استفاده می کنید دلشوره دارید که مبادا دکمه و یا برنامه ها را اشتباه وارد کنید ، نگران نباشید با استفاده از دفترچه راهنما می توانید از لباسشویی بهترین استفاده را بکنید. ما برای شما راهنمای تکمیلی استفاده از ماشین لباسشویی را قرار داده ایم و نکات لازم را در آن نوشته ایم.در صورتی که باز هم در مورد استفاده از لباسشویی سوال و یا مشکلی با راه اندازی آن دارید می توانید با شماره های درج شده در سایت با نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان تماس بگیرید.در صورتی که لباسشویی خریدی حتما از دفترچه راهنمای تکمیلی استفاده از ماشین لباسشویی استفاده بهینه را بکنید چرا که در داخل آن نکات اصلی و مهم در مورد استفاده از ماشین لباسشویی نوشته شده است در صورت مشاوره ، مشاورین شرکت ابرکاوان آماده کمک به شما عزیزان می باشند.


در واقع ماشین لباسشویی برای هر خانه یکی لوازم برقی ضروری می باشد که امروزه قیمت بالایی دارد. بنابراین بایستی از اشتباهاتی که به دستگاه آسیب میزند اجتناب کرد. شما می توانید اشتباهاتی در استفاده نادرست از لباسشویی آاگ یا هر لباسشویی دیگر را می شود یاد بگیرید و از آنها اجتناب کنید.چنانچه یکی از این اشتباهات باعث صدمه به لباسشویی شد حتما با نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان تماس بگیرید .متخصصین ما در اسرع وقت برای برطرف کردن مشکل در خدمت شما می باشند. البته باید بگوییم که بعضی از اشتباهاتی در استفاده نادرست از لباسشویی آاگ را که از آن آگاه نیستید را به طور غیر عمد انجام میدهید و باعث تکثیر قارچ ها و میکروب های خطرناکی در لباسشویی می شوید که می تواند موجب بروز بیماری های پوستی یا آلرژیک برای اعضای خانواده بشوند. که این خود نیز سبب خراب شدن دستگاه می شود و نیاز به تعمیر لباسشویی آاگ می شوید.

به هر حال در هر صورتی اگر متوجه صدا و یا ایرادات کوچک در لباسشویی آاگ  خود شدید آن را پشت گوش نیندازید .چرا ممکن است دردر همان مراحل اولیه با هزینه کمتر دستگاه شما تعمیر شود ولی اگر به آن توجه نکنید ممکن است که برای تعمیر لباسشویی آاگ مجبور به پرداخته هزینه سنگینی شوید . نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان در همه حال آماده خدمت رسانی می باشد.هر مشکلی علتی دارد و همیشه باید به دنبال علت آن باشید و بعد از پیدا کردن علت از فرد یا افرادی که در این زمینه مهارت دارند کمک گرفت .اما در مورد تعمیر لباسشویی آاگ بهتر است از نمانیدگی آن ، نمانیدگی آاگ در تهران شرکت ابرکاوان کمک بگیرید این شرکت از بهترین و بت تجربه متخصصین بهره می برد.


در بعضی از نواحی کشور به دلیل هوای و آب موجود در آن ناحیه لوازم خانگی مانند ظرفشویی دچار پوسیدگی و زنگ زدگی میشوند. از دیگر لوازم ماشین لباسشویی آاگ می باشد که احتمال زنگ زدگی در این نوع هوا و آب برای آن هم رخ می دهد. برای این منظور برای تعویض و تعمیر لباسشویی آاگ و درب آن که بر اثر پوسیدگی دچار ایراد شده اند می توانید  با نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان تماس بگیرید. ما همیشه همراه شما هستیم.البته این مشکل در پایین قسمت بدنه لباسشویی آاگ ویا اینکه در کنار ظرفشویی با ریختن آب به بدنه و یا نفوذ آب در اثر نشتی به این قسمت باعث پوسیدگی و زنگ زدگی لباسشویی می شوید. اصلا نگران نباشید نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان این مشکل را برای شما برطرف می کند.برای هرگونه تعمیر لباسشویی آاگ با ما در سایت تماس بگیرید.


اما باید بدانید که خرابی ماشین لباسشویی آاگ یا هر نوع ماشین لباسشویی دیگر باعث می شود که عملکرد دستگاه با مشکل روبرو شود و این امرباعث میشود لباس‌ها به‌خوبی شسته نشوند. در هر صورت تا این دستگاه به صورت دقیق تعمیر نشود نمی توان علت خرابی های آن را پیدا کرد.پس سرویس و تعمیر لباسشویی آاگ را باید به دست متخصصین با تجربه نمایندگی آاگ بسپارید تا با بهترین امکانات لباسشویی شما را تعمیر کنند.

یکی دیگر از لوازم خانگی آاگ که شرکت ابرکاوان نمایندگی آاگ خدمات پس از فروش آن را برعهده دارد ، ماشین ظرفشویی آاگ می باشد این شرکت بعداز خرید این دستگاه تمام خدمات خود از جمله نصب و سرویس و تعمیرات ظرفشویی آاگ و تعویض و گارانتی قطعات را انجام می دهد. شرکت ابرکاوان با دارا بودن تکنسین های مهار و با تجربه تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شما عزیزان انجام می دهد.ماشین ظرفشویی آاگ دارای برنامه ها و قطعات حساس می باشد که شاید به هر دلیلی دچار عیب و ایراد شود که در همچنین مواقعی با تماس با یکی از نمایندگی های آاگ برای  تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ اقدام کنید و هرگز خودسرانه اقدام به بازکردن دستگاه نکنید چراکه ممکن است باعث خرابی بیشتر آن شوید . نمایندگی آاگ در تهران شرکت ابرکاوان آماده همکاری برای برطرف کردن هر گونه مشکل و ایراد در ظرفشویی آاگ می باشد.

در صورت بروز هریک از موارد زیر با نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان تماس بگیرید همکاران ما در اسرع وقت برای تعمیر ظرفشویی آاگ و رفع مشکل و یا تعویض و سرویس دستگاه در محل حاضر می شوند.ظرفشویی آاگ دارای برنامه و قسمت های حساس می باشد و اگر خودسرانه اقدام به تعمیر ظرفشویی آاگ بکنید می توانید باعث هزینه بیشتر برای تعمیر و یا از بین رفتن کامل دستگاه بشود بنابراین با یکی از مراکز معتبر نمایندگی آاگ تماس بگیرید. شرکت ابرکاوان یکی از این نمایندگی های معتبر آاگ می باشد.

ماشین ظرفشویی ظرف‌ها را تمیز نمی‌شوید ، ماشین ظرفشویی سروصدا راه می‌اندازد ، ظروف شیشه‌ای، سفید یا برفکی می‌شوند، روی ظروف لکه باقی می‌ماند، آب داخل ماشین تخلیه نمی‌شود، درب ماشین ظرفشویی محکم چفت نمی‌شود، ماشین ظرفشویی نشتی آب دارد ، ماشین ظرفشویی روشن نمی‌شود، ماشین ظرفشویی ظرف‌ها را خشک نمی‌کند ،

ماشین ظرفشویی آبگیری نمی‌کند ، ماشین ظرفشویی بوی بدی می‌دهد.


در صورتی که قصد سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ خود را دارید می توانید با اطمینان کامل این کار را به نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان بسپارید . ما بهترین خدمات را به شما ارائه می دهیم. نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان از بهترین و با کیفیت ترین قطعات برای تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ استفاده می کنند.به هر حال تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ را جدی بگیرید و سعی کنید حداقل سالی یک بار آنرا سرویس کنید تا در صورت ایراد و مشکل بتوانید آن را با هزینه کم تعمیر کنید .نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان خدمات نصب، سرویس و  تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ را به صورت تضمین شده و در کمترین زمان به شما هموطنان عزیز ارائه می دهند .بنابراین با ما در سایت تماس بگیرید.

تعمیرظرفشویی آاگ با قطعات اصلی توسط نمانیدگی آاگ شرکت ابرکاوان صورت می گیرد. این قطعات باید حتما استاندارد و اصل باشد تا به ماشین ظرفشویی آسیب نرساند .بهتر است که شما تا اندازه کافی در مورد انواع قطعات ظرفشویی آاگ اطلاعات داشته باشید تا در موقع خرابی بتوانید توضیحات دقیقی به متخصصین ارائه بدهید.به طور کلی سرویس و تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ را تنها به متخصص نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان بسپارید. قطعات ماشین ظرفشویی آاگ بدلیل استفاده نادرست دچار خرابی می شوند که در دو حالت یا باید قطعات ماشین ظرفشویی آاگ را تعمیر و یا باید آنها را تعویض و از قطعات نو و سالم استفاده کرد در هر صورت شرکت ابرکاوان همراه با متخصصین خود آماده خدمات رسانی هستند.


متخصصین شرکت ابرکاوان با کمک دستگاه به عیب یابی  و تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ با دقت فراوان می پردازند و عیب و ایرادات ظرفشویی آاگ را رفع کرده و ماشین ظرفشویی شما را سالم به شما تحویل میدهند.شرکت ابرکاوان نمایندگی آاگ برای تعمیر ظرفشویی از قطعات کاملا سالم و اصلی برای تعویض و راه اندازی استفاده می کنند. برای تعمیر ظرفشویی آاگ و لباسشویی آاگ با ما در نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان تماس بگیرید. ما قطعات اصلی و فابریکی خود لباسشویی و ظرفشویی را برای شما نصب می کنیم و به شما اطمینان کامل می دهیم که همه این قطعات کارایی بالایی دارند و تا مدت ها برای شما کار میکنند.

وقتی برای خرید ماشین ظرفشویی آاگ به بازار مراجعه می کنید حتما در مورد تمام خصوصیات آن تحقیق کنید اینکه جنس بدنه ، ظاهر ظرفشویی و کیفیت آن چگونه است یک بررسی دقیق انجام بدهید مشاورین ما در شرکت ابرکاوان همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.


برای خرید یک ماشین ظرفشویی آاگ خوب این ویژگی ها را باید در نظر بگیرید:


-دارا بودن صدای کم  : یک ماشین ظرفشویی خوب باید تا جایی که امکان دارد کم صدا باشد و عمل شستشو را در درجه استاندارد انجام دهد.


-سنسورهای تشخیص میزان کثیفی ظروف:  این سنسور براساس میزان کثیفی روی ظروف مقدار و فشار آب را تنظیم کرده  و در مصرف آب صرفه جویی می کنند.

-میزا مصرف انرژی : داشتن گواهی برچسب انرژی از ویژگی یک ماشین ظرفشوی آاگ خوب است.


راحتی در استفاده : یک ماشین ظرفشویی آاگ خوب با طراحی عالی بتواند باعث راحتی مصرف کنندگان باشد.


قابلیت تنظیم سبدها :  با تنظیم ارتفاع سبدها می‌توانید ظروف بزرگ تر و با ارتفاع بیشتری را به آسانی در ظرفشویی قرار دهید.

داشتن نمایندگی معتبر: این ظرفشویی باید در شهر یا منطقه شما نمایندگی داشته باشد.

قیمت مناسب : ماشین ظرفشویی آاگ دارای قیمت مناسب برای مصرف کنندگان داشته باشد. البته ویژگی های دیگر نیز برای ماشین ظرفشویی آاگ خوب وجود دارد .


یک نکته مهم که باید آن را همیشه در نظر بگیرید این است که ماشین ظرفشویی آاگ و یا هر ماشین دیگری بعد از شستشو ،محل مناسبی برای رشد و نمو قارچ ها می باشد که این امر باعث بروز بیمارهای خطرناکی برای شما و خانواده می باشد .برای همین منظور تمام متخصصین نمایندگی آاگ توصیه کرده اند که باید حداقل زمان شستشو طبق دفترچه راهنما رعایت شود و ماهی یک بار محفظه داخلی ماشین ظرف شویی را با مواد پاک کننده و ضدعفونی کننده شستشو بدهیم .در صورت داشتن هرگونه سوال و چگونگی شستشو ماشین ظرفشویی می توانید با شرکت ابرکاوان نمایندگی آاگ تماس بگیرید.همکاران ما در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما هموطنان می باشند.


برای اینکه بتوانید از ماشین ظرفشویی به طور احسنت استفاده کنید باید به طور کامل و دقیق از کارایی این دستگاه اطلاع داشته باشید .برای اینکه چگونگی کار با این دستگاه می تواند کمک کند تا ماشین ظرفشویی عمر مفیدی داشته باشد. شرکت ابرکاوان نمایندگی آاگ این کار را برای شما آسان کرده است و با قرار دادن مطالبی چگونگی کار با ماشین ظرفشویی آاگ را برای شما توضیح داده است .در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های ما در سایت تماس بگیرید.همیشه سعی کنید تا جای ممکن از افراد با تجربه در مورد چگونگی کار با ماشین ظرفشویی آاگ سوال کنید به همین منظور مشاورین آماده به هرگونه سوال در مورد این دستگاه می باشند. با تماس با شرکت ابرکاوان از خدمات ما استفاده کنید.

در صورتی که متوجه عیب و ایرادی در ماشین ظرفشویی خود شدید از کارهای خود سرانه برای تعمیر آن خود داری کنید و تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ خود را با شرکت ابرکاوان نمایندگی آاگ بسپارید.

همانطور که قبلا گفتیم یکی از خدمات پس از فروش نمایندگی آاگ لباسشویی آاگ می باشد. به هر ترتیب هر وسیله ای یک روزی دچار خرابی می شود که باید توسط تکنسین  های مهار و با تجربه تعمیر و سرویس و یا تعویض قطعه بشوند. برای تعمیر لباسشویی آاگ بهتر است که با نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان تماس بگیرید. زیرا انجام تعمیرات خودسرانه باعث صدمه بیشتر با لباسشویی می شود.در صورت خریدداری لوازم خانگی آاگ و برای نصب جدید آنها می‌توانید با ما در نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان تماس بگیرید. شایان ذکر است سرویس و تعمیرات به موقع سبب جلوگیری از خراب شدن و صرفه‌جویی در هزینه آنها می‌شود.شرکت ابرکاوان خدمات پس از فروش نمایندگی آاگ را با متخصصین با تجربه در این امر به طور صحیح انجام می دهند.


به طور کلی می توان گفت که عیب یابی ماشین لباسشویی و برطرف کردن مشکلات عادی آن به خرابی لباسشویی باید حتما با سرویس و یا تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ همراه باشد که صد البته همه ی آنها به داشتن تخصص در رابطه با کار و عملکرد لباسشویی و اجزای مختلف این دستگاه و داشتن تجربه انجام تعمیرات لباسشویی و دسترسی به  ابزارآلات خاص بستگی دارد.در این رابطه نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان دارای این تخصص و افراد با تجربه می باشد. برخی ایرادات و مشکلات لباسشویی ، که احتیاج به تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ دارد عبارتند از :

ماشین لباسشویی روشن نمی شود، ماشین لباسشویی روشن می‌شود ولی کار نمی‌کند ، دیگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد ، ماشین لباسشویی آب‌گیری نمی‌کند ، ماشین لباسشویی به شدت می‌لرزد و جابجا می‌شود ، صدای ماشین لباسشویی خیلی زیاد شده است ، ماشین لباسشویی تخلیه نمی‌کند و پر از آب شده است ، ماشین لباسشویی نشتی آب دارد ، درب ماشین لباسشویی درست بسته نمی‌شود ، ماشین لباسشویی ارور یا کد خطا نمایش می‌دهد.


اما در مورد کارهای اصلی ماشین‌ لباسشویی آاگ و دیگر لباسشویی ها که عبارتند از : مخلوط آب سرد و گرم تا سطح دلخواه، تنظیم مدت زمان شستشو، آب‌کشی لباس‌ها و خشک کردن تعیین شده آب لباس‌ها از طریق چرخاندن سریع آن‌ها البته این خشک شدن تا حدوی نم دار می باشد .


ویژگی های لباسشویی خوب هنگام خرید این نکات مهم را رعایت کنید:


-استاندارد بودن و رتبه برچسب انرژی لباسشویی آاگ - دارا بودن ورودی آب گرم و سرد و یا ورودی تک -ظرفیت لباسشویی برای هر بار شستشو متناسب با تعداد اعضای خانواده و میزان لباسها - بالا بودن سرعت خشک کن لباسشویی -انتخاب ظرفیت لباسشویی ها -داشتن بهترین امکانات موجود در لباسشویی -مهمترین عامل هزینه خرید ماشین لباسشویی-خرید نوع و خدمات پس از فروش شرکت سازنده لباسشویی -داشتن برنامه شست و شو مناسب با نوع و جنس لباس‌ها - مشورت برای خرید بهترین لباسشویی درب جلو یا درب بالا


کوپلینگ موتورماشین لباسشویی آاگ قطعه‌ای کوچک ولی مهم می باشد که وظیفه اتصال موتور به سیستم انتقال نیرو را برعهده دارد. در حقیقت سنگین بودن بیش از اندازه دیگ و استفاده مداوم از لباسشویی فشار زیادی را به کوپلینگ موتورماشین لباسشویی آاگ وارد می‌کند که می‌تواند باعث خرابی کامل آن شود.یکی از دلایل نچرخیدن لباسشویی می‌تواند خرابی کوپلینگ موتور باشد. در واقع کوپلینگ موتورماشین لباسشویی آاگ از دو انشعاب محرک ساخته شده که از جنس پلاستیک بوده که یکی به شفت موتور محرک و دیگری به ورودی شفت جعبه دنده وصل است . در صورتی وجود صدا در لباسشویی حتما با نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان تماس بگیرید همکاران ما در اسرع وقت برای تعمیر ماشین لباسشویی آاگ اقدام می کنند.


آیا تا به حال متوجه این مشکل در لباسشویی شدید که لباسشویی در حال لرزش می باشد ؟ بله مسطح نبودن مکانی که ماشین لباسشویی روی آن قرار دارد و یا تراز نبودن پایه های ماشین لباسشویی یا خوردگی و یا ساییدگی نوارهای لرزش گیر داخلی می توانند دلایلی برای لرزش و تکان خوردن ماشین لباسشویی آاگ باشد. که می توانید با استفاده از این لرزه‌ گیرها برای رفع و جذب لرزش ماشین‌های لباسشویی آاگ مورد استفاده قرار بدهید.در بازار انواع لرزه گیری گوناگون وجود دارد که می توانید با نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان تماس گرفته و از مشاورین ما در باره نوع و اندازه این لرزه گیرها برای لباسشویی آاگ سوالات خود را بپرسید تا آنها شما را راهنمایی کند.


بعد از نصب ماشین ظرفشویی آاگ یا هر نوع ماشین ظرفشویی دیگر اولین کار قبل از روشن کردن ظرفشویی اینست که بدانید ماشین ظرفشویی چگونه کار می کند.برای این کار شما می توانید از دفترچه راهنما و یا با کمک مشاورین شرکت ابرکاوان طریقه کار با ماشین ظرفشویی را یاد بگیرید تا بتوانید از این دستگاه به بهترین نحوه استفاده بکنید .چرا که این ماشین ظرفشویی دارای سیستم و برنامه های حساس و دقیق می باشد که در صورت دستکاری می تواند باعث خرابی بعضی از قطعات یا خرابی کامل دستگاه بشود. درصورتی که با مشکل یا ایرادی در ظرفشویی آاگ روبرو شدید همکاران ما در شرکت ابرکاوان نمایندگی آاگ آماده هر گونه خدمات برای تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ شما می باشند.


یکی از قسمت های مهم و حساس ماشین ظرفشویی آاگ دکمه ها هستند که حتما در موقع کار کردن با آنها باید احتیاط کنید.چرا که این دکمه‌ها کنترل ماشین ظرفشویی و انتخاب نوع برنامه شستشو را برای شما فراهم می‌کند .بنابراین در صورتی که دکمه های ماشین ظرفشویی آاگ کارنکند دستگاه هیچ یک از عملکرد خود را نمی تواند انجام بدهد و دستگاه دیگر روشن نمی شود.در صورت خرابی و احتیاج به تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ می باشد باید حتما با نمایندگی آاگ در تهران شرکت ابرکاوان تماس بگیرید. ما همه روزه آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستیم.


زمانی که یک ماشین ظرفشویی آاگ جدید خریدداری کردید هرگز خود و یا از افراد ناوارد برای نصب آن کمک نگیرید. چرا که ممکن است در هنگام نصب دستگاه دچار مشکل شود . بنابراین حتما با نمایندگی های معتبر تماس بگیرید. شرکت ابرکاوان یکی از نمایندگی های معتبر در تهران می باشد که می تواند در این امر به شما کمک کند با ما در سایت برای نصب ماشین ظرفشویی آاگ تماس بگیرید. شما می توانید برای تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ و مراحل نصب ماشین ظرفشویی آاگ متخصصین ما در شرکت ابرکاوان تماس حاصل کنید.


بعد از خرید ماشین لباسشویی آاگ یا هر لباسشویی حتما باید دفترچه راهنما را مطالعه کنید تا بدانید که محل نصب لباسشویی چه خصوصیاتی باید داشته باشد و یا اینکه می توانید با مشاورین ما نمایندگی آاگ در شرکت ابرکاوان در تهران تماس گرفته و از آنها مشاوره بگیرید. البته باید در زمان نصب لباسشویی از راهنمایی متخصصین استفاده کرد در واقع مراحل نصب لباسشویی آاگ باید توسط تکنسین های مجرب و دوره دیده باشد تا منجر به پرداخت هزینه برای تعمیر ماشین لباسشویی آاگ  به دلیل قرار گرفتن در مکان نامناسب نشوید. حتما دفترچه راهنما را مطالعه کنید.


هنگامی که صدای پایان کار ماشین ظرفشویی را میشنوید و آن را باز می کنید متوجه کف در ماشین ظرفشویی آاگ می شوید این موضوع باعث ناراحتی شما می گردد.چرا که باید مجددا ماشین ظرفشویی آاگ را راه اندازی کنید. این امر باعث افزایش مصرف انرژی و بالارفتن عملکرد موتور ماشین ظرفشویی می شود.علت کف در ماشین ظرفشویی آاگ می تواند دلایل متعددی داشته باشد که حتما در اسرع وقت باید با یکی از نمایندگی های آاگ در تهران تماس بگیرید .شرکت ابرکاوان نمایندگی آاگ در تهران می باشد . شما می توانید برای تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ با شماره های ما در سایت تماس بگیرید .


یکی از قسمت های مهم ظرفشویی ، قفسه های ظرفشویی آاگ می باشد . اما در مورد قفسه های ماشین ظرفشویی آاگ که به طور استاندارد و برای قرارگیری ظروف وبا اندازه های متناسب با ظرفشویی و ظروف ساخته شده اند. این قفسه های ماشین ظرفشویی آاگ  به صورت دو طبقه و یا سه طبقه در داخل ماشین ظرفشویی تعبیه شده اند. البته برای قرار دادن ظروف، لیوان، قاشق و چنگال و برخی ظروف بزرگ تر مانند قابلمه ها  قفسه های متناسب با آنها در نظر گرفته شده است .در صورتی که با نامتعادل و یا کج شدن قفسه ها مواجعه شدید و یا در محل خود درست قرار نمی گیرند می توانید با نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان در تهران تماس بگیرید . همکاران ما در اسرع وقت برای برطرف مشکل در محل حاضر می شوند.


شرکت ابرکاوان انواع تعمیرات تخصصی کلیه محصولات AEG ( ظرفشویی آاگ )  را با تامین قطعات اصلی و فابریکی و با در اختیار داشتن بهترین و با تجربه ترین تکنسین های و با مدیریت عالی آماده خدمات رسانی هستند.خدمات نصب، سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ را به صورت تضمین شده و در کمترین زمان در محل به شما ارائه می کنند.شماره های تماس شرکت ابرکاوان نمایندگی آاگ در تهران 33523283 - 09102961107- 33523294 - 33522127- 33522558 که در همه ساعات در خدمت رسانی به شما هموطنان آماده می باشند.


شرکت ابرکاوان نماینده رسمی (AEG ) با مدیریت آقای (رازمیک شیرینیان ) و آقای فرهاد دژمخو آمادگی خود را برای تعمیرات و تامین قطعات لباسشویی ، ظرف شویی،ساید بای ساید، جاروبرقی ،یخجال فریزر و مایکروویو اعلام میدارد . برای همین با شماره های ما تماس بگیرید.شرکت ما یکی از نمایندگی های معتبر آاگ است . در صورت هرگونه مشکل می توانید با نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان در تهران به طور تلفنی تماس و مشاوره دریافت کنید.


بعد از خریدداری و نصب لباسشویی آاگ حتما از دفترچه راهنما و یا متخصص نمایندگی آاگ بخواهید تا آموزش اولیه استفاده از لباسشویی آاگ را به شما بدهد. یا اینکه می توانید این آموزش های را از طریق سایت ها در اینترنت یادبگیرید.در صورتی که در این باره با مشکلی برخورد کردید می توانید با مشاورین نمایندگی آاگ در شرکت ابرکاوان تماس بگیرید تا آنها شما را راهنمایی کنند.آموزش استفاده از لباسشویی آاگ باعث بالاتر رفتن عمر لباسشویی و تاخیر در خرابی این دستگاه می شود.


در کشور ایران برند های لوازم خانگی زیادی وجود دارد یکی از این برندهای معروف  آاگ  می باشد . باید بدانید در بین نمایندگی های آاگ در ایران نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان یکی از معتبر ترین این نمایندگی ها می باشد. محصولات آاگ عبارتند از: ماشین لباسشویی آاگ، ماشین ظرفشویی آاگ، یخچال فریزر آاگ، یخچال ساید بای ساید آاگ، مایکروویو آاگ، اجاق گاز آاگ، جاروبرقی آاگ و … اینها تنها بخشی از محصولاتی می باشند که به وسیله این شرکت تولید شده است. در حقیقت لوازم خانگی آاگ با کیفیت بالا و قیمت مناسب امروزه یکی از برندهای معروف در بین دیگر لوازم خانگی در ایران می باشد.در هرصورت می توانید در هر زمان با تماس با شرکت ابرکاوان از خدمات ما استفاده کنید.


باید گفت که امروزه ماشین لباسشویی یکی از ضروری ترین و از مهمترین لوازم خانگی در منزل هر خانواده ای می باشد.برای خرید یک ماشین لباسشویی خوب طیف گسترده‌ای از عوامل مانند بهره‌ وری انرژی، اندازه، ویژگی‌ها خاص لباسشویی ، قیمت و..... این تصمیم‌گیری درباره خرید یک ماشین لباسشویی که درب از جلو یا لباسشویی درب از بالا باشد تاثیر زیادی دارد.بنابراین شما می توانید با در نظر گرفتن این عوامل و پرس وجو انتخاب مناسب برای ماشین لباسشویی داشته باشید. مشاورین نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان در تهران آماده پاسخگویی به سوالات شما در مورد خرید و انتخاب مناسب برای ماشین لباسشویی از هرجهت هستند با شماره ها ی ما در سایت تماس بگیرید.


درزمان خرید لباسشویی آاگ یا هر نوع لباسشویی دیگر فروشنده توضیح می دهد که شما لباسشویی با تک شیر و یا دوشیر می خواهید این در واقع قابلیت لباسشویی می باشد. در لباسشویی تک شیر در این مدل فقط ورودی آب سرد تعبیه شده و برای گرم کردن از المنت ماشین لباسشویی آاگ استفاده می‌کند به همین دلیل نسبتا مصرف برق بالاتری دارد.اما در لباسشویی دو شیر دو ورودی آب قرار دارد که یکی به آب سرد و یکی دیگر به ورودی آب گرم متصل می گردد . در این مدل نیز المنتی که در لباسشویی تک شیر داخل محفظه اصلی نصب شده وجود دارد. در هر صورت اگر بر سر دوراهی مانده اید می توانید با مشاورین ما در نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان در تهران تماس گرفته و از آنها کمک بگیرید. همکاران در همه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به شما هستند.


در واقع شستشوی لباس‌ها در ماشین لباسشویی دارای مراحل مختلفی چون:  آبگیری ، چرخش ، وارد کردن پودر ، تخلیه ، چرخش سریع خشک کن می باشد. بعداز دادن برنامه و روشن شدن ماشین لباسشویی آاگ مدت کوتاهی بعد متوجه می شوید که ماشین لباسشویی در حال آب کشی است و این آبگیری مداوم لباسشویی آاگ ادامه داشته و قطع نشوید .این را بدایند که دلایل متعددی از جمله : شیر برقی آب ورودی و کنترل‌کننده سطح و فشار آب (هیدرواستات) در آبگیری مداوم لباسشویی آاگ دخیل می باشد به همین منظور بدون درستکاری لباسشویی با نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان در تهران  تماس بگیرید.همکاران ما در اسرع وقت برای تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در محل حاضر و اقدام به تعمیر و یا تعویض قطعه خراب می کنند.


شیربرقی ماشین لباسشویی آاگ قطعه ای است که سر ورودی شلنگ آب ماشین لباسشویی قرار میگیرد و سبب کنترل ورود و خروج آب به درون مخزن جاپودری لباسشویی می شود. در لباسشویی آاگ نیز این قطعه جز اصلی این دستگاه بوده و دارای سه بوبین برای کنترل وجود و خروج آب از سه مسیر مختلف است .مشخصات این شیربرقی ماشین لباسشویی آاگ وجود یک لوله بلند در سر شیربرقی برای اتصال به شلنگ آب بوده که بر سر ورودی آن یک صافی برای جلوگیری از ورود املاح آب به لباسشویی تعبیه شده است .در صورتی که مشکلاتی چون آب تمیز و یا آب کثیف داخل ماشین است رخ داد بدانید که شیربرقی ماشین لباسشویی آاگ خراب شده است برای تعمیر ماشین لباسشویی آاگ  با نمانیدگی آاگ شرکت ابرکاوان تماس بگیرید.


می دانید که بدنه ی داخلی اکثر ماشین ظرفشویی ها از جنس استیل می باشد بنابراین در هنگام خرید از استیل بودن بدنه اطمینان کامل پیدا کنید.همانطور که گفتیم ماشین ظرفشویی آاگ استیل دارای لایه ای است که بدنه از برخورد اجسام و عوامل دیگر و همچنین دربرابر زنگ زدگی و سوراخ شدن ظرفشویی آاگ محافظت می کنند. در صورتی که این لایه آسیب ببیند در دستگاه تغییراتی ایجاد می شود . در صورت مواجعه شدن با این مشکل با نمانیدگی آاگ شرکت ابرکاوان در تهران تماس بگیرید. همکاران ما در اسرع وقت برای تعمیر ظرفشویی آاگ شما در محل حاضر می شوند.


میدانید که امروزه لباسشویی در هر خانه ای ضروری می باشد .این دستگاه در صورت استفاده ی نامناسب احتمال دارد صدمه دیده که در این صورت احتیاج به تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در اسرع وقت دارد . بنابراین باید طریقه ی استفاده ی صحیح از آن را بدانید.بنابراین بزرگترین اشتباه در استفاده نادرست از ماشین لباسشویی آاگ می تواند باعث خرابی قطعه یا به طور کلی خود لباسشویی شود . البته باید در مورد این موضوع اشتباه در استفاده نادرست از ماشین لباسشویی آاگ همه چیز را بدانیم تا از بروز این کارها جلوگیری کنیم . ما در سایت آاگ برخی از این موارد را برای اطلاع شما قرار داده ایم .در صورت درخواست اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان تماس بگیرید.


زمانی که از ظرفشویی آاگ استفاده می کنید به طور ناگهانی لامپ نشانگر برق ورودی ماشین ظرفشویی آاگ خاموش می شود و دستگاه ظرفشویی کار نکند. دلایل زیادی وجود دارد که این دلایل عبارتند از : اتصال اصلی برق قطع شده ، دو شاخه به طور کامل به پریز وصل نشده ، فیوز برق سوخته ، برق ورودی از تبدیل سه به دو استفاده شده و یا

سیم رابط معیوب شده است . برای تعمیر ظرفشویی آاگ به یکی از نمایندگی های معتبر آاگ تماس بگیرید. در تهران نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان یکی از این نمانیدگی ها می باشد می توانید برای تعمیر و سرویس ظرفشویی آاگ با ما تماس بگیرید.


یکی دیگر از قسمت های مهم در ظرفشویی آاگ در داخل آن ، موتور شستشوی ظرفشویی آاگ می باشد که این موتور شسشتو وظیفه دارد آب مورد نیاز برای شستن ظرف ها را تامین کند و در صورتی که موتور شستشوی ظرفشویی آاگ دچار مشکل شود از رسیدن آب به بازوهای ماشین ظرفشویی و آبپاش ها جلوگیری شده و انجام شستشو کاملا متوقف می گردد .یکی از این مشکلات صداهایی مانند جیغ و وزوز می باشد و یا اینکه آب را به خوبی اسپری نمی شود در صورت مشاهده این مشکل با نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان در تهران تماس بگیرید همکاران با تجربه ما در اسرع وقت در محل حاضر و اقدام به تعمیر ظرفشویی آاگ می کنند.


یکی دیگر از قطعات ماشین لباسشویی آاگ قطعه ای به نام تاخو موتور لباسشویی است. تاخو موتور لباسشویی آاگ یا سنسور موقعیت روتور بخش چرخان دستگاه قسمتی از سیستم خودکار ماشین لباسشویی می باشد. این تاخو موتور لباسشویی آاگ به قسمت کنترلی دستگاه کمک می‌کند تا از عملکرد درست ماشین لباسشویی اطمینان پیدا کند.در واقع تاخو بر روی موتور ماشین لباسشویی نظارت دارد و عملکرد صحیح آن را در طول برنامه شستشو تنظیم می‌کند.تاخو موتور لباسشویی آاگ برروی استاتور بخش ثابت دستگاه و درپشت موتور قرار دارد.در صورت خراب‌شدن موتور، از کار افتادن خود سنسور، شل‌شدن یکی از اتصالات یا صدمه دیدن سیم‌ها دلیل خرابی این قطعه تاخو می باشد که باید تعمیر شود . نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان در تهران با داشتن تمامی امکانات مانند قطعات اصلی و فابریکی دستگاه آماده خدمت رسانی به شما هموطنان می باشد . برای تعمیر ماشین لباسشویی آاگ با ما تماس و در اسرع وقت همکاران ما رسیدگی می کنند.


یکی از قسمت های مهم در ماشین ظرفشویی آاگ ، خشک کن ظرفشویی آاگ است که در واقع این قسمت بعد از پایان شستشو ظرف ها انجام می شود .وجود این قسمت در ماشین ظرفشویی آاگ این قابلیت را به ظرفشویی می دهد که با استفاده از یک المنت برای گرم کردن هوای داخل ظرفشویی و یک فن توکار برای پراکنده کردن این هوای گرم باعث شود ظروف را خشک و قابل استفاده می کند. در ماشین ظرفشویی هایی که جنس مخزن آن ها استیل است به دلیل اینکه حرارت را در خود نگه میدارند و گونه ماشین ها عمل خشک شدن زودتر انجام می شود.درصورتی که بعداز خاموش شدن ظروفشویی آاگ متوجه شدید که ظرف ها خیس می باشند بدانید که مشکلی در قسمت خشک کن ظرفشویی آاگ به وجود آمده است بنابراین با تماس با نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان در تهران از خدمات این شرکت استفاده کنید و مطمن باشید متخصصین ما در اسرع وقت برای تعمیر ظرفشویی آاگ شما در محل حاضر می شوند.


تا حالا زمانی که لباس ها را از لباسشویی آاگ خارج کرده اید متوجه شدید که همه لباس ها چروک شده است . این امر باعث ناراحتی شما می شود . اما در اصل باید به دنبال دلیل یا دلایل چنین اتفاقی بگردید که علت چروک شدن لباس در ماشین لباسشویی آاگ چیست ؟ دلایل زیادی چون : انتخاب دمای نا مناسب ، اتصال نادرست شیلنگ های ورودی آب ، انتخاب دور خشک کن نا مناسب ، استفاده نادرست از ظرفیت لباسشویی ، جدا نکردن لباس ها با جنس و کیفیت مختلف ، استفاده از مواد شوینده نامناسب در هر صورت باید این دلایل توسط متخصصین با تجربه بررسی و برطرف شود نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان در تهران از بهترین متخصصین با تجربه و دارا بودن امکانات و قطعات اصلی و فابریکی آماده خدمت رسانی به شما هموطنان می باشد . در صورت تماس در اولین فرصت در محل حاضر و اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی آاگ می کنند.


وظیفه اصلی ماشین ظرفشویی آاگ ، گردش آب و پاشیدن آن به طرف ظرف ها می باشد و این مراحل چندین بار برای تخلیه آب کثیف ووارد شدن آب تمیز به ماشین ظرفشویی صورت می‌گیرد. درصورتی که پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی آاگ کار نکند و دچار ایراد شده باشد و درست کار نمی‌کند در واقع باید پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی آاگ را عوض کنید. نحوه تعویض پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی آاگ کار آسانی نمی باشد و این کار باید توسط متخصص با تجربه انجام می‌شود. نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان در تهران دارای متخصصین با تجربه و کارآمد در این تعمیر ظرفشویی آاگ می باشد و در صورت مواجعه شدن با این مشکل با ما تماس بگیرید.


با وجود تعمیرات لوازم خانگی از جمله تعمیرات ماشین ظرفشویی و لباسشویی آاگ که در واقع یک کار تخصصی می باشدکه باید توسط افراد متخصص عمل تعمیر ظرفشویی و لباسشویی آاگ انجام بشود تا از بروز هزینه های اضافی جلوگیری شود. از این رو در صورت خراب شدن ماشین ظرفشویی و لباسشویی آاگ در اولین اقدام تماس با نمایندگی معتبر می باشد. تعمیرگاه تعمیرات ماشین ظرفشویی و لباسشویی آاگ شرکت ابرکاوان خدمات تعمیر را در محل انجام می دهد و در صورت تعویض قطعات خراب شرکت ما دارای قطعات اصلی می باشد.نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان همه روزه آماده خدمات رسانی می باشد.

http://lifestyle2020.parsiblog.com/Posts/25/%d8%aa%d8%b9%d9%85%d9%8a%d8%b1+%d9%85%d8%a7%d8%b4%d9%8a%d9%86+%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3%d8%b4%d9%88%d9%8a%d9%8a+aeg+%d8%af%d8%b1+%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84+%d8%af%d8%b1+%da%a9%d9%85%d8%aa%d8%b1+%d8%a7%d8%b2+1+%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa+%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b7+%d8%a7%d8%a8%d8%b1%da%a9%d8%a7%d9%88%d8%a7%d9%86/

در واقع هرعملیاتی که توسط ماشین لباسشویی آاگ انجام می شود به وسیله سنسورهای مختلف  که در لباسشویی تعبیه شده صورت می گیرد. البته این تعدادی سنسور که در داخل ماشین لباسشویی آاگ تعبیه شده است کارهای مختلفی انجام می دهند . اکنون وظیفه این سنسورهای ماشین لباسشویی آاگ است که تغییرات مختلفی که در ماشین لباسشویی  رخ داده شده را شناسایی کنند برای مثال  در مورد سنسور فشار، فشار وارده به دستگاه را نشان می دهد. انواع این سنسورها عبارتند از : سنسور دما ، میزان کثیفی ، نشتی ، تشخیص سطح آب می باشد.در صورت خرابی هریک از سنسورها برایتعمیر ماشین لباسشویی آاگ با نمانیدگی معتبر تماس بگیرید . شرکت ابرکاوان در تهران نمایندگی آاگ می باشد. همکاران ما آماده خدمات رسانی هستند.


اگر به هر علتی ماشین لباسشویی AEG شما با مشکلی روبرو شد برای انجام تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ می‌توانید با نمانیدگی آاگ شرکت ابرکاوان در تهران بعنوان یکی از مراکز تخصصی خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ تماس بگیرید.بعد از تماس یکی از متخصصان ما به صورت تلفنی از شما سولاتی در مورد مشکل دستگاه پرس و جو می کند. اگر مشکل جزئی ای و خود شما می توانید آن را برطرف کنید شما را راهنمایی می کنند . ولی در غیر این صورت یکی از متخصصان ما برای رفع مشکل در منزل یا محل مورد نظر شما حاضر شده و به ارائه سرویس و خدمات می پردازند. گفتنی است که کلیه هزینه ها و قیمت قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه شده و بعد از تخفیف‌های مورد نظر به شما داده و برروی فاکتور نوشته می شود.


یکی دیگر از قطعات ماشین لباسشویی ، پولی ماشین لباسشویی آاگ است .ماشین لباسشویی دارای دو نوع پولی است : پولی بزرگ که وظیفه آن حرکت دورانی آبکش است و دارای شکلهای مختلفی می باشد و روی محور آبکش بسته می شود.دومین پولی کوچک : این نوع از پولی که روی محور الکتروموتور نصب شده و در واقع اختلاف قطر دو پولی بزرگ و کوچک باعث کم یا زیاد شدن سرعت آبکش می شود. در صورت ثابت بودن پولی بزرگ هرچقدر قطر پولی موتور بیشتر باشد در نتیجه سرعت آبکش نیز بیشتر خواهد بود. در واقع هماهنگی تنظیم دور انتقالی از موتور به آبکش توسط  تسمه و پولی موتور صورت می گیرد.در صورت شنیدن صدا و لرزش و یا افت سرعت آبکشی ماشین لباسشویی یکی از دلایل آن خرابی پولی های ماشین لباسشویی آاگ می باشد بنابراین می توانید برای برطرف کردن آن با نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان در تهران تماس بگیرید.


یکی از قطعاتی که در ماشین لباسشویی قرار داده می شود وزنه های مختلفی است که جهت تعادل لرزش های دیگ در موقع حرکت موتور با دور زیاد به خاطر خشک کردن لباس ها به کار می روند. در حقیقت جنس این وزنه یا لنگر ماشین لباسشویی آاگ می تواند از بتن سنگین، چدن و یا وزنه هایی با روکش پلاستیکی باشد که این وزنه ها را در بالا، زیر، جلو ویا عقب دیگ نصب می کنند. قرار گیری وزنه بر روی چلیک در ماشین ها ضروری است. وجود وزنه یا لنگر ماشین لباسشویی آاگ در دور تند موتور ضرورت آن را دو چندان می کند. در صورت دیدن لرزش در دور تند موتور بدانید که وزنه ها ترک و یا شکسته شده است در این صورت فورا با یکی از نمایندگی های آاگ تماس بگیرید. نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان در تهران آماده هر گونه خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.


شرکت ابرکاوان یکی از تعمیرگاه ها و نمایندگی های مجاز لوازم خانگی آاگ (AEG) در ایران و با سابقه کاری موفق در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ و البته ماشین ظرفشویی ودیگر لوازم … با اطمینان کامل می توانید تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ خود را به تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آاگ در تهران به شرکت ابرکاوان بسپارید و اطمینان داشته باشید که متخصصین با تجربه ما در تعمیر و تعویض و سرویس لوازم شما تمام سعی خود را می کنند و از بهترین قطعات با کیفیت اصلی استفاده می کنند.


قطعات زیادی در ماشین ظرفشویی آاگ وجود دارد که خرابی یکی از این قطعات می تواند عملکرد بقیه قطعات را تحت تاثیر قرار بدهد. یکی از این قطعات آکو استاپ ظرفشویی آاگ یا همان شیربرقی است که در برخی دیگر از مدلهای ظرفشویی به جای شیربرقی از این قطعه استفاده میکنند. آکو استاپ ظرفشویی آاگ قطعه‌ای است که اگر در هر نقطه‌ای در ماشین ظرفشویی از مسیر عبور آب با نشتی روبرو بشود بلافاصله آب ورودی را قطع می‌کند. در صورت مشاهده نشتی آب ، نمایان شدن کد مربرط به خرابی آکواستاپ ، وارد نشدن آب به ظرفشویی حتما با نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان در تهران تماس بگیرید متخصصین ما بعد از تماس در محل حاضر و اقدام به تعمیر ظرفشویی آاگ شما می کنند.


یکی از دلایل اصلی آبریزش ماشین لباسشویی آاگ AEG پوسیدگی و نشتی از خرطومی جاپودری ماشین لباسشویی آاگ می باشد.خرطومی ها یا رابط های اتصالی هستند که وظیفه انتقال پودر و آب از قسمتی به قسمت دیگر را در ماشین لباسشویی بعهده دارند و معمولا از جنس PVC و بصورت آکاردئون میباشند. این خرطومی جا پودری لباسشویی آاگ  که زیر جاپودری بوده و این خرطومی جا پودری لباسشویی آاگ به دیگ متصل می شود و آب زمانی که از شیربرقی داخل مخزن پودر می ریزد و پودر را با خودش به داخل دیگ هدایت می کند از این خرطومی جا پودری لباسشویی آاگ می گذرد و فاصله بین مخزن جاپودری به دیگ را اتصال می دهد.


یکی از قسمت های مهم و حساس لباسشویی ها  این قطعه ترموسات است . حالا در مورد این قطعه ، ترموستات ماشین لباسشویی آاگ قطعه ای است که قطع و وصل جریان برق به هیتر را با توجه به کم یا زیاد شدن درجه حرارت آب کنترل می‌کند.زمانی که دمای آب به اندازه معین در لباسشویی می رسد ترموستات ماشین لباسشویی آاگ جریان برق را در دستگاه قطع می کند. اما در هرصورتی و به هر علتی اگر  ترموستات ماشین لباسشویی آاگ خراب شود تنظیم دمای آب به خوبی انجام رخ نمی دهد. این امر باعث گرم نکردن آب از سیم های متصل به ترموستات ماشین لباسشویی آاگ می شود که در صورت تعویض سیم ها مشکل برطرف خواهد شد.بنا براین برای تعمیر آن به متخصصان حرفه ای و باتجربه ما جهت تعمیر لباسشویی آاگ خود اعتماد کنید. با شماره های ما در سایت شرکت ابرکاوان تماس بگیرید.


یکی از قسمت های مهم بعد از خرید لباسشویی و نگهداری آن به طور درست در هنگام سرویس تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ است که باید توسط نمایندگی های مجزا انجام شود. شرکت ابرکاوان در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین تعمیرکاران و متخصصین تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ خود را برای انجام خدمات ارسال می کند ما به شما تعهد می دهیم که درکوتاه ترین زمان با بهترین کیفیت تعمیر ماشین لباسشویی آاگ شما انجام می شود.تعمیرکاران با تجربه ما ماشین لباسشویی آاگ را با قطعات اصل و فابریک به تعمیر می کنند و آن را صحیح و سالم تحویل می دهند.


شرکت ابرکاوان نماینده رسمی (AEG ) با مدیریت آقای (رازمیک شیرینیان ) و آقای فرهاد دژمخو آمادگی خود را برای تامین قطعات و تعمیرات ماشین لباسشویی ، تعمیرات ماشین ظرف شویی،ساید بای ساید، جاروبرقی ،یخجال فریزر و مایکروویو اعلام میدارد . برای همین با شماره های ما تماس بگیرید.مشکلات و ایرادت متعددی در ماشین ظرفشویی به وجود می آید که تعمیر و یا تعویض قطعات آن کار متخصصین با تجربه شرکت ابرکاوان با دارا بودن سابقه طولانی در امر تعمیرات لوازم خانگی است . بنابراین برای تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ خود می توانید با ما تماس بگیرید.


مزیت استفاده از نمایندگی مجاز تعمیرات ظرفشویی آاگ در تهران به شرح زیر است :


*برای تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ توسط تعمیرکار ظرفشویی آاگ سبب طول عمر بالا در ظرفشویی میشود. * نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی آاگ از قطعات فابریک و اصلی بهترین شوینده برای ظرفشویی آاگ استفاده می کنند. * دادن خدمات در تمامی ایام هفته و حتی ایام تعطیل * نوشتن فاکتور جهت شرح هزینه ها * ارائه گارانتی جهت تضمین خدمات *انجام خدمات تعمیر ظرفشویی آاگ در اسرع وقت  * استفاده از تعمیرکارهای باتجربه و آموزش دیده و مجرب در شرکت ابرکاوان برای تعمیرات ظرفشویی آاگ


استفاده همیشگی و روزانه از ماشین ظرفشویی آاگ در بیشتر خانواده ها وجود دارد.. بدون شک ماشین ظرفشویی این وسیله به خاطر استفاده مداوم ممکن است دچار ایراد  در برنامه ها و یا خرابی یکی از قطعات اصلی شود .بنابراین خرابی ماشین ظرفشویی یک مشکل جدی است. تعمیر و ایرادات ماشین ظرفشویی آاگ یکی از کارهایی است که باید زیر نظر متخصصین با تجربه انجام شود .هرگاه با ایرادی در ماشین ظرفشویی آاگ مواجع شدید آن را یادداشت کرده و در موقع مراجعه تکنسین های نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان در تهران آن را در اختیار آنها گذاشته تا بهتر بتواند به تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ بپردازند.


از بین تولید کنندگان لوازم خانگی یکی از این شرکت ها که اقدام به تولید ماشین لباسشویی و ظرفشویی کرده شرکت آاگ می باشد این شرکت با سابقه طولانی و درخشان در عرصه تولید لوازم خانگی آاگ محصولات خود را به همه کشورها از جمله ایران عرضه کرده است .این شرکت برای راحتی مصرف کنندگان لوازم خانگی آاگ به بعضی از شرکت ها نمایندگی های خود را برای تعمیر و تعویض قطعات را در تهران و دیگر شهرها ارائه داده است . یکی از نمایندگی ها ، نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان در تهران می باشد.


در راهنمای خرید لباسشویی برای اینکه لباسشویی درب از بالا و یا درب از جلو باشد باید دقت کامل کنید.البته باید در مورد کاربرد و عملکرد هر دو نوع ماشین تحقیق دقیق انجام بدهید و مزایای و معایب آنها را از فروشنده و یا دفترچه راهنمای خرید لباسشویی مطالعه کنید. در صورت نیاز می توانید با مشاورین ما در نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان تماس گرفته و از آنها راهنمای های لازم را دریافت کنید.


ماشین لباس شویی یکی از لوازمی است که بیشتر خانواده ها از آن استفاده می کنند. ماشین لباسشویی دو نوع است. لباسشویی در جلو که محور چرخش افقی و مصرف آب و برق کمتری دارد و دومین لباسشویی در از بالا که محور چرخش عمودی داشته و مصرف آب و برق بیشتری دارد. برای اینکه اطلاعات دقیق و کاملتری از چگونگی استفاده بهینه از ماشین لباسشویی دریافت کنید می توانید با نمایندگی آاگ در شرکت ابرکاوان در تهران تماس بگیرید.


راهنمای تکمیلی استفاده از ماشین لباسشویی آاگ یا هر ماشین دیگه در واقع به کارگیری دکمه‌ها و فرمان‌های صحیح لباس شویی را برای شستشویی مناسب و اصولی لباس‌ها است . برای استفاده دقیق و کامل از لباسشویی باید به تمام نکات درج شده در دفترچه راهنما توجه کنید تا از بروز ایراد و مشکل در لباسشویی جلوگیری شود . در صورت نیاز به راهنمای تکمیلی استفاده از ماشین لباسشویی می توانید با مشاورین آاگ تماس بگیرید. شرکت ابرکاوان در تهران از بهترین متخصصین و بهترین مشاورین در این امر بهره مند می باشد.


اما در این قسمت موقع تماس تلفنی با شرکت ابرکاوان در تهران و صحبت با همکاران ما میتونید هزینه خدمات ماشین ظرفشویی آاگ را از آنها بپرسید در صورت تمایل با هماهنگی های کافی تعمیرکار ماشین ظرفشویی به محل شما مراجعه می کنند و تمام خدمات ما در همان روز ارائه میشود .بنابراین پس از تماس با ما در مرحله اول تکنسین مربوطه شما را راهنمایی میکند درصورتی که مشکل جزئی باشد با راهنمایی آنها می توانید آن را رفع کنید ولی اگر مشکل جدی باشد در سریع ترین زمان تعمیرکارماشین ظرفشویی آاگ در محل حاضر شده و خیلی زود مشکل شما برطرف می کند ، بعد از اتمام کار تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ آن را برای شما گارنتی کرده تا شما با اطمینان کامل از ظرفشویی استفاده کنید.


اما استفاده موتور اینورتر در لباسشویی آاگ می‌توان جریان متناوب با فرکانس دلخواه به موتور برساند و موتور را با سرعت معین کنترل کند. این نوع موتوراینورتر به‌ صورت کاملا خودکار جریان برق را در طی راه‌اندازی به اندازه کافی بالا برده و در هنگام کار به اندازه لازم کم می کند. بنابراین هزینه برق مصرفی موتور اینورتر کم خواهد بود.این ویژگی موتور اینورتر در لباسشویی آاگ در واقع سبب افزایش طول عمر موتور و کارایی بیشتر آن می شود. نمایندگی آاگ در شرکت ابرکاوان در تهران همه روزه آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.


در حقیقت دانستن اصطلاحات و برنامه های شستشو در ماشین لباسشویی میتواند به ما در استفاده صحیح ازماشین لباسشویی کمک کند تا راحت تر بتوانیم از برنامه های کلیدی ماشین لباسشویی آاگ خود استفاده کنیم.بسیاری از افراد به دلیل بلد نبودن برنامه های شستشو در ماشین لباسشویی خود برای شستن تمام لباس ها از یک برنامه خاص استفاده می کنند و این امر نتها بر کیفیت ماشین لباسشویی بلکه باعث صدمه دیدن به لباس و خراب شدن لباس های در طول زمان می گردد. زمانی که شما یک برنامه شستشو را انتخاب می کنید دمای آب، زمان شستشو، سرعت شستشو، سرعت خشک کن و مقدار خیس کردن و مقدار آب کشی لباس و تمام موارد بر اساس برنامه شستشو و نوع لباس های شما به صورت اتوماتیک تنظیم می گردد.در صورت نیاز برای آشنا شدن با برنامه های کلیدی ماشین لباسشویی آاگ می توانید از مشاورین نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان در تهران تماس بگیرید همکاران ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.


برد الکترونیکی ماشین لباسشویی آاگ یک قطعه بسیار مهم و اساسی در ماشین‌های لباسشویی است. وظیفه اصلی برد الکترونیکی ماشین لباسشویی کنترل و ارسال دستورات می باشد که از طرف دکمه استارت برای آغاز کار و تایمر که زمان عملکرد شستشو را تعیین کرده می باشد . مهم ترین اجزای برد الکترونیکی ماشین لباسشویی آاگ خازن ها و فیوزهای حساس بوده که بر روی یک صفحه قرار دارند. عوامل متعددی می تواند باعث خرابی برد ماشین لباسشویی شود . اگر به هر نحوی برد الکترونیکی ماشین لباسشویی روشن نشود ماشین لباسشویی به هیچ عنوان روشن نخواهد شد . یکی از این عوامل نوسان برق است که موجب بروز اتصالی در خازن ها شده وسبب سوختن برد الکترونیکی میشود.در صورت مواجعه با این مشکل با نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان در تهران تماس بگیرید.


دیگ لباسشویی آاگ محفظه ای است از جنس پلاستیک یا استیل ضد زنگ که آبکش در درون آن صورت می گیرد. برای نگه داری و محکم کردن دیگ در برابر ضربات، از وزنه تعادل ، فنرهای نگهدارنده و کمک فنرها استفاده می کنند.دیگ استیل لباسشویی آاگ قسمتی است که با باز کردن درب لباسشویی به راحتی قابل دیدن می باشد. این دیگ به موتور وصل می باشد. در واقع اتصال مستقیم دیگ لباسشویی به موتور لرزش و صدای دستگاه را کم می کند و سبب بالا رفتن طول عمر دستگاه می گردد.عواملی چون پاره شدن تسمه، خرابی استاتور یا روتور، سوئیچ قفل درب لباسشویی سامسونگ، تایمر و برد اصلی لباسشویی می تواند باعث خرابی دیگ لباسشویی آاگ شود. در صورت مشاهده دلایل بالا می توانید با نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان در تهران برای تعمیر لباسشویی آاگ تماس بگیرید.


یکی از اجزای اصلی و مهم در لباسشویی آاگ و دیگر لباسشویی ها پمپ تخلیه است. پمپ تخلیه لباسشویی آاگ وظیفه خارج کردن آب کثیف در مراحل مختلف شستشو را برعهده دارد . این پمپ تخلیه لباسشویی آاگ میتواند در اثر سوختگی سیم پیچ ، شکستگی پروانه و بسته شدن مسیر تخلیه خراب شود . در واقع عمر مفید پمپ تخلیه لباسشویی آاگ در حدود 4 سال است.از دلایل خرابی پمپ تخلیه لباسشویی آاگ  می توان به جرم زیاد، نفوذ قطعات و آشغال های فلزی، خراب شدن کاسه نمد و نفوذ آب و استفاده طولانی مدت از دستگاه است . بنابراین در صورت مواجعه شدن با این عوامل با نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان در تهران تماس بگیرید همکاران ما برای تعمیر لباسشویی آاگ شما در محل حاضر می شوند.


یکی دیگر از قطعات ماشین لباسشویی فیلتر لباسشویی است . در همه ماشین لباسشویی ها یک فیلتر خروجی آب هستند و محل نصب آن در قسمت پایین ماشین لباسشویی است. این فیلتر ماشین لباسشویی آاگ را باید هر چند وقت یکبار بررسی و تمیز کنید چرا که در موقع شستشو قطعه ای یا دیگر آلاینده ها در این قسمت گیر می کند .یکی از عواملی که موجب می شود بعد از شستشوی کامل لباس ها توجه شوید که دوباره لباس ها را خیس هستند کثیف بودن فیلتر ماشین لباسشویی آاگ می باشد یا اینکه مدت زمانی طول بکشد تا ماشین لباسشویی پر از آب بشود که یکی از علائم کثیفی فیلتر ماشین لباسشویی وبسته بودن آن می باشد.در صورتی مواجعه با خرابی لباسشویی می توانید با نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان در تهران برای تعمیر ماشین لباسشویی آاگ تماس بگیرید.


یکی از این اجزای ماشین لباسشویی آاگ کاسه نمد است که در همه وسایل الکتریکی و صنعتی استفاده شده است این قطعه برای آب بندی تعبیه شده است. محل قرارگیری کاسه نمد لباسشویی آاگ بر روی شفت در کنار بلبرینگ لباسشویی و پولی بزرگ می باشد. کاسه نمد لباسشویی آاگ برای آب بندی تا از نشتی آب به بیرون ممانعت کند. این قطعه که در روی کفی پروانه به طوری که زیر می باشد تا با آب تماس پیدا نکند و موجب صدمه به این قطعه نگردد. در حقیقت این کاسه نمد لباسشویی آاگ برای جلوگیری از نفوذ آب به بیرون از ماشین لباسشویی هستند.در صورتی که شما یکی از مصرف کننده های ماشین لباسشویی آاگ می باشید و دستگاه ماشین لباسشویی آاگ شما به مشکل برخورده است می توانید با اطمینان خاطر با متخصصان شرکت ابرکاوان نمایندگی رسمی محصولات آاگ تماس حاصل کنید.تا برای تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در اسرع وقت در محل حاضر بشوند.


شرکت ابرکاوان نمایندگی رسمی آاگ در تهران با سابقه زیاد در امر تعمیر ماشین لباسشویی آاگ و تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ و با به کار گیری بهترین متخصصین کارآزموده و با تجربه ئر این امر آمده خدمات رسانی به شما هموطنان عزیز می باشد . شما می توانید با همکاران ما در شرکت تماس گرفته و مشکل و ایراد لوازم خانگی خود را برای آنها توضیح دهید . همکاران مشاورین ما در صورت لزوم برای حضور در محل در اسرع وقت متخصصین را به محل اعزام می کنند.


یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی ،جلو نرفتن تایمر ماشین لباسشویی آاگ است .وظیفه تایمر ماشین لباسشویی، کنترل تمامی قسمت ها و برنامه ها لباسشویی را برعهده دارد. در صورتی که ماشین در هنگام شستشو به درستی کار نکند تایمر دچار ایراد شده است.البته دلایل دیگر چون خرابی میکروسوئیچ درب ، مشکل در موتور تایمر لباسشویی ، خرلبی هیدروستات ، ایراد در دستگیره برنامه لباسشویی می تواند از عوامل خرابی جلو نرفتن تایمر ماشین لباسشویی آاگ باشند .اکنون تایمر‌ها، به دو دسته الکترونیکی و الکترومکانیکی تقسیم می‌شوند.در صورت مواجعه با این عیب ها با نمایندگی آاگ در شرکت ابرکاوان در تهران تماس بگیرید همکاران در اسرع وقت برای تعمیر ماشین لباسشویی آاگ اقدام می کنند.


باید به عرض شما برسانیم که  تعمیرکارها و تکنسین های آاگ در این مرکز دوره های تخصصی تعمیرات آاگ را گذرانده و همه آنها از مجرب ترین و از کارآموزده ترین متخصصین در نوع خود می باشند. قادر به تعمیر لباسشویی و ظرفشویی و با بروز بودن امکانات تجربه کافی را دارند که هر ساعتی در خدمت شما برای برطرف کردن مشکل دستگاه هستند .هم اکنون جهت سفارش تعمیر ماشین لباسشویی آاگ با شرکت ابرکاوان نمایندگی آاگ در تهران تماس بگیرید و یا فرم درخواست تعمیرات را تکمیل نمایید. تعمیرکار ماشین لباسشویی آ ا گ ما در اسرع وقت برای تعمیرات وسیله شما اقدام می کند .


در واقع شرکت ابرکاوان نمایندگی رسمی آاگ در تهران می باشد . این نمایندگی رسمی آاگ دارای وظایف در قبال مشتریان خود میباشد : همیشه باید با مشتریان محصولات آاگ از خرید تا مصرف همراه باشند. باید تمام قطعات اصلی و فابریکی برای لباسشویی و ظرفشویی و .... برای خدمات نمایندگی تعمیرات آاگ تامین باشد. در صورت امکان با پرسش از مشتریان جهت رضایتمندی از خدمات پس از فروش آاگ باید نظرات آنها را در کار خود قرار بدهند.همیشه باید به مشتریان خود احترام بگذارند .یکی از راههای موفقیت شرکت ابرکاوان رعایت این وظایف واینکه آنها همیشه امکانات و اطلاعات خود را بروز می کنند.


راه های گوناگونی برای ارتباط با نمایندگی آاگ وجود دارد مانند : تلفن ، تلفن همراه و آدرس محل نمایندگی . آدرس شرکت ابرکاوان نمایندگی آاگ در تهران می تواند به شما در خرید و خدمات پس از فروش و یا تعمیر ات کلی لوازم خانگی (لباسشویی ، ظرفشویی و .....) کمک بزرگی کند . آدرس شرکت ابرکاوان به شرح زیر است : تهران، سه راه امین حضور، به سمت خیابان ایران، پاساژ امیرکبیر اصلی،طبقه اول واحد 2 همیشه در همه ساعات روز در خدمت شما هموطنان گرامی می باشیم.


شرکت ابرکاوان نماینده رسمی (AEG ) با مدیریت آقای (رازمیک شیرینیان ) و آقای فرهاد دژمخو آمادگی خود را برای تعمیرات و تامین قطعات لباسشویی ، ظرف شویی،ساید بای ساید، جاروبرقی ،یخجال فریزر و مایکروویو اعلام میدارد. در واقع این شرکت  نمایندگی فروش  آاگ که جزء بهترین نمایندگی های در تهران است که در زمینه خدماتی همچون تعمیرات این محصولات با سابقه طولانی در این زمینه فعالیت میکند.این شرکت دارای بهترین متخصصین با تجربه و کارآزموده در تعمیر ماشین لباسشویی آاگ و ظرفشویی آاگ و دارای بهترین امکانات لازم برای تعمیرات می باشد . با اطمینان کامل به ما در تعمیر لوازم خود ضمان سلامتی این دستگاه ها باشید.


یکی از ایرادات لباسشویی آاگ که باعث نگرانی شما می شود تخیله نشدن آب لباسشویی آاگ است .دلایل زیادی برای این ایراد وجود دارد همانند : مسدود شدن فیلتر پمپ تخلیه لباسشویی ، بسته شدن شلنگ تخلیه  ، خرابی پمپ تخلیه آب لباسشویی ، باز نبودن مسیر خروجی آب زیر دیگ و خرابی برد یا تایمر لباسشویی  می باشد که هریک از این ایرادات می تواند باعث تخیله نشدن آب لباسشویی آاگ شود . اگر به خاطر دلایل بالا لباسشویی شما نیاز به سرویس و تعمیر داشت میتوانید با ما در نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان در تهران برایتعمیر ماشین لباسشویی آاگ خود تماس بگیرید تا یکی از تکنسین های متخصص ما برای رفع ایراد مراجعه کند و در کمترین زمان و قیمت مناسب مشکل لباسشویی را بر طرف کند.


یکی از قسمت های مهم در دفترچه راهنما لباسشویی آاگ که حتما باید آن را مطالعه و به خاطر بسپارید قسمتی است که در مورد ارور و خطاهای ماشین لباسشویی آاگ توضیح داده است .هریک از این ارور و خطا ها نشانه ایراد و مشکل در یکی از قطعات لباسشویی است که فورا باید آن را برطرف کرد ما برای نمونه چند تا از این ارورها و خطا را توضیح می دهیم . شما می توانید با مراجعه به سایت آاگ بیشتر در این مورد اطلاعات بدست آورید.

E10  آب گیری دچار مشکل شده است .         E20 سیستم تخلیه دچار مشکل شده است.             E40 میکروسوییچ دچار مشکل شده است                            


E24 در مدار سنسور پمپ تخلیه خطایی  رخ داده است.        E11 فیلتر تخلیه مسدود شده است.      EB2 ولتاژ برق خیلی بالا              


E41 قفل درب دچار مشکل شده است .                         E12خطایی در پر شدن ماشین در حین خشک کردن رخ داده است.   


EF2مقدار بیش از حد ماده شوینده (کف زیاد حین چرخه‌ی تخلیه)               C2 مسدود بودن پمپ       C5 فعال شدن سنسور گرم بیش از حد در موتور اصلی


در صورت مواجعه به هریک ارور و خطاها ماشین لباسشویی آاگ با نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان در تهران تماس بگیرید تکنسین های مجرب ما در اولین فرصت در محل حاضر و اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی آاگ می کنند.


گاهی ممکن است به هر دلیلی ماشین ظرفشویی شما روشن نشود.قبل از هرکاری باید علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی آاگ راپیدا کنید .احتمال اینکه برق نباشد و یا پریز و سیم دوشاخه مشکل داشته باشد بعد از بررسی و صحت سالم بودن این قسمت ها باید به دلایل دیگر بپردازید. دلایلی زیادی برای  روشن نشدن ماشین ظرفشویی آاگ وجود دارد چون : ایراد در قفل درب، میکروسوئیچ و یا قلاب قفل درب، تایمر یا کنترل الکترونیکی ، آسیب‌دیدگی یا ایراد در رله ، سوئیچ انتخابی یا سلکتور، پریدن فیوز حرارتی ،رله استارت موتور، موتور محرک ماشین ظرفشوی می تواند باشد که در این صورت باید ماشین ظرفشویی خود را به تکنسین های متخصص شرکت ابرکاوان با تجربه بالا در امر تعمیر ظرفشویی آاگ واگذار کنید.


یکی از مشکلاتی که باعث ناراحتی و نگرانی شما می شود نشت آب از ماشین لباسشویی است. بهتر است قبل از هر اقدامی لباسشویی را از برق جدا کنید .دلایلی چون : نشتی از پارگی یا گرفتگی در شیلنگ های لباسشویی ،مشکل در پمپ تخلیه ، وجود ایراد در قسمت دریچه ورودی آب یا مشکل در لاستیک دور درب که از دلایل نشت آب از زیر ماشین لباسشویی آاگ می باشد.البته باید قسمت هایی مانند دیگ ، مشکلات جاپودری ، کاسه نمد و بلبرینگ برای رفع مشکل نشتی آب در لباسشویی در نظر داشته باشید . ما با مقاله ارائه شده در سایت آاگ سعی کرده ایم تا شما مصرف کنندگان عزیز را از علت نشت آب از زیر ماشین لباسشویی آاگ و رفع این مشکل آگاه کنیم .به هر صورت نمایندگی آاگ در شرکت ابرکاوان در تهران آماده هر گونه خدمات به شما هموطنان عزیز می باشند.


می دانید که هر دستگاهی در بعضی از اوقات در نمایشگر خود کدها یا ارورهای را نمایش می دهد که نماینگر ایراد و مشکل در قطعه و یا قسمتی از دستگاه است.البته در دفترچه خود ماشین ظرفشویی آاگ به تعداد ی از  ارورهای ماشین ظرفشویی آاگ اشاره شده است که حتما باید آنها را مطالعه کنید .ما در این جا به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:


کد خطا BIO فعال شدن قفل کودک در دستگاه     کد خطا C2 عدم خروج آب پس از شستن ظروف ارور i30 نشتی آب   کد خطا i20  ایراد از سیستم خروجی آب و پمپ ماشین ظرفشویی آاگ         کد خطا i40  مشکل هیدرواستات ماشین ظرفشویی آاگ است.      خطا C0 اشکال در اجزای فنی ماشین ظرفشویی




اینها تعداد کمی از ارورهای ماشین ظرفشویی آاگ می باشد ما در سایت آاگ  همه موارد ایراد و رفع آن را برای شما بیان کرده ایم . در صورت مواجعه با هریک از این کدها و ارورهای ماشین ظرفشویی آاگ با متخصصین ما در شرکت ابرکاوان در تهران تماس بگیرید همکاران ما در اسرع وقت در محل حاضر و به  تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ می پردازند.





یکی از مشکلاتی که در بعد شستشویی لباس ها با آن برخورد می کنید این است که در هنگام خارج کردن لباس ها متوجه می شوید که تعدادی از لباس ها پاره شده اند.این امر باعث ناراحتی شما می شود .این علت پاره شدن لباس ها در لباسشویی آاگ میتواند دلایلی چون : تنظیم دور تند نامناسب ، همراه بودن اجسام تیز در میان لباس ها ، استفاده از مایع سفید کننده ، عدم رعایت استاندارد ظرفیت لباسشویی ، تنظیم نامناسب برنامه شستشو ، عدم کارکرد درست خشک کن و لبه های تیز لباسشویی می باشد . در صورت مشاهده این مشکل برای برطرف کردن آن با نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان در تهران تماس بگیرید. متخصصین با تجربه ما همه روزه آماده خدمات رسانی به شما می باشند.


تمیز نشستن ظروف یکی از ایرادات مهم در ظرفشویی است که نشان میدهد که یکی از قطعات داخلی ماشین ظرفشویی آاگ با مشکل مواجعه است. دلایل زیادی برای تمیز نشدن ظروف در ظرفشویی آاگ وجود دارد که می تواند  خرابی بازوهای اسپری کننده آب باشد که خوب کار نمی کنند ، فیلتر ها بسته شده اند ، هیدروستات یا شناور عملکرد درستی ندارند ، از شوینده نامناسبی استفاده شده است . در صورت برخورد با این مشکل با نمایندگی آاگ در شرکت ابرکاوان تماس بگیرید. همکاران متخصص ما در اسرع وقت برای برطرف کردن مشکل در محل حاضر می شوند.


یکی از دلایل حل نشدن پودر در ماشین لباسشویی آاگ رطوبت موجود در جا پودری ماشین لباسشویی می باشد. در صورتی که جا پودری ماشین لباسشویی خیس باشد و شما داخل آن دوباره پودر بریزید این پودرها روی هم جمع می شوند و در نتیجه سفت شده و رسوب می کنند. این حل نشدن پودر در ماشین لباسشویی آاگ سبب شده تا پودر به چرخه ی شستشو وارد نشود و در جا پودری باقی بماند.البته دلایل دیگر نیز وجود دارد مانند سختی آب ، نا مرغوب بودن مواد شوینده ،  جا پودری کثیف ، استفاده از مواد شوینده ی زیاد ، دمای آب می باشد. در صورت برخورد با این مشکل با نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان در تهران با ما تماس بگیرید.


آیا بعد از اتمام کار ماشین ظرفشویی آاگ و وقتی که ظروف را خارج می کنید می بینید که روی ظروف لک باقی مانده است. در واقع در برخی از مواقع آب به مقدار کافی گرم نشده است و نمی‌تواند لکه‌های روی ظروف را پاک‌سازی کند، فشار آب، سختی آب یا توانایی بازوهای اسپری در چرخش و پاشش است که می تواند علت ماندن لک بر روی ظروف ماشین ظرفشویی آاگ هستند. بنابراین برای برطرف این مشکل در صورتی که دفترچه ظرفشویی کمکی نکرد می توانید با نمایندگی آاگ در تهران شرکت ابرکاوان تماس بگیرید متخصصین ما در اولین فرصت برای برطرف و یا تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ در محل حاضر می شوند.


برخی اوقات در هنگام شتسشویی لباس ها و یا پایان شستشو ماشین لباسشویی دارای سر و صدای زیادی می باشد که این سر و صدا نشانه مشکل در یکی از قسمت های اصلی ماشین لباسشویی می باشد .بنابراین باید با دنبال این علت سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی آاگ  بگردیم. این امر باید توسط متخصصین با تجربه صورت بگیرید بدین منظور شرکت ابرکاوان در تهران با سابقه طولانی در تعمیر ماشین لباسشویی آاگ آماده خدمات رسانی به شما هموطنان می باشد.


یکی از مشکلاتی که در ماشین ظرفشویی رخ میدهد بوی بد در این دستگاه است به طوری که باعث نگرانی مصرف کنندگان عزیز می شود .شما می توانید با انجام این کارها برای رفع بوی بد ماشین ظرفشویی آاگ خلاص شوید.  این کارها عبارتند از : تمیز کردن فیلتر تخلیه ظرفشویی ، پاککردن دیواره های داخلی ظرفشویی ، تمیز کردن لاستیک دور درب ظرفشویی ،شستن  ظرفشویی با سرکه ، رفع گرفتگی در شیلنگ تخلیه ظرفشویی ، جرم گیری و تمیز کردن بازوهای آب پاش می باشد به هر صورت اگر با انجام این کارها باز هم ظرفشویی آاگ شما بوی بد خود را دارد حتما با نمایندگی آاگ در شرکت ابرکاوان در تهران تماس بگیرید. تکنسین های مجرب ما در اولین فرصت برای رفع بوی بد ماشین ظرفشویی آاگ اقدام می کنند. تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ در تخصص ما می باشد با بهترین قطعات و مناسب ترین قیمت و با ضمانت این کار انجام می شود.


زمانی در حین کار کردن لباسشویی آاگ متوجه میشوید که لباسشویی دارای برق می باشد  برای بررسی علت برق داشتن ماشین لباسشویی آاگ باید ابتدا سیم اتصال به برق ماشین لباسشویی را چک کنید دلایلی چون تصال نادرست سیم ارت لباسشویی به زمین ، هیتر یا المنت دستگاه  ، خازن پارازیت گیر ، موتور لباسشویی نیم سوز شده ، اتصالی در سیم پیچی داخلی لباسشویی، در صورتی که بدنه لباسشویی ، بدنه و سطح زیرین لباسشویی همیشه خیس و نمدار باعث دچار برق داشتن ماشین لباسشویی آاگ می شود که فورا دستگاه را از برق خارج کنید و با  نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان در تهران تماس بگیرید.


یکی از قسمت های اصلی ماشین لباسشویی آاگ یا هر لباسشویی دیگر لاستیک دور درب آن است که در واقع توجه کمتری به تمیزی و سالم بودن آن می دهید. به طور کلی اصلی ترین کاربرد لاستیک دور درب پوشاندن فضای خالی بین بدنه و دیگ شستشو ماشین لباسشویی آاگ می باشد. در این قسمت لاستیک نرمی قرار داده شده تا در حین کار کردن ماشین لباسشویی با لرزش ، صدای شدید ایجاد نشود .علت خراب لاستیک دور درب ماشین لباسشویی آاگ مختلف می باشد که صورت مشاهده آنها باید اقدام به تعویض آن کرد.در حقیقت دلایلی چون : پاره شدن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی ، سوراخ شدن لاستیک ، پوسیده شدن لاستیک ، جرم گرفتن لاستیک دور درب ماشین لباسشویی از مواردی می باشد که باعث خرابی لاستیک دور درب ماشین لباسشویی آاگ می گردد.اگر به هر علتی این قطعه دچار آسیب شد شما می توانید با  نمایندگی آاگ در شرکت ابرکاوان در تهران تماس بگیرید همکاران ما آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.


یکی از مشکلاتی که برای ظرفشویی پیش می آید اینست که درب ماشین ظرفشویی به درستی بسته نمی شود .مهمترین دلایل بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی آاگ می توانید این موارد باشد : خراب شدن قفل درب ، چفت نشدن درب ماشین ظرفشویی ، از کار افتادن بازوی درب ، بررسی لولاهای درب ماشین ظرفشویی ، واشر یا لاستیک دور درب ، خراب شدن فنر درب ماشین ظرفشویی می باشد . در هرصورت حین مواجعه شدن با این ایرادات سعی نکنید که خودتان آنها را تعمیر کنید چون امکان دارد به قسمت های دیگر دستگاه صدمه بزنید .برای این منظور با نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان تماس بگیرید همکاران با تجربه ما در اولین فرصت در محل حاضر و اقدام به تعمیر می کنند.


تا حال این مشکل هم برای شما پیش آمده که زمانی که ظرف ها را از ظرفشویی خارج می کنید متوجه می شوید که آنها خشک نشده اند .این سوال برای شما پیش آمده که علت خشک نشدن ظروف ماشین ظرفشویی آاگ چیست ؟  علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی آاگ در بسیاری از موارد مربوط به ایرادات فنی  نمی باشد این امر مربوط  به چیدمان و تنظیمات و ماده شوینده بستگی داره و فقط در پاره ای از موارد این ایراد به خاطر ایرادات فنی رخ می دهد. می توان گفت که خرابی دریچه هوا ، از کار افتادن موتور فن دریچه هوا ،  خرابی المنت ، ترموستات ، کم بودن مایع جلادهنده ، نامنظم بودن چیدمان ظروف ، تنظیمات نادرست برنامه شستشو ازعلت های خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی آاگ می باشد . در صورت مواجعه با این مشکلات با ما در شرکت ابرکاوان در تهران تماس بگیرید . همکاران که متخصصین با تجربه و مهاری هستند در اسرع وقت برای تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ در محل حاضر می شوند.


زمانی که ماشین لباسشویی را روشن کرده اید به طور ناگهانی متوجه متوقف و یا خاموش شدن لباسشویی در حین کار می شوید . دلایل متعددی باعث متوقف و یا خاموش شدن ماشین لباسشویی آاگ در حین کار می باشد.توقف ماشین لباسشویی و کار نکردن آن را، به 2 صورت می باشد. در وضعیت نخست :ماشین لباسشویی بعد از چند دقیقه از کار ایستاده و ناگهان خاموش می گردد و یا در حین کار، ناگهان لباسشویی خاموش شده و از کار می افتد. در وضعیت دوم : ماشین لباسشویی بعد از چند دقیقه از شروع دوره شستشو متوقف شده و از کار می افتد ولی دستگاه روشن مانده و خاموش نمی گردد. در هر صورت با بروز این مشکل حتما با برای برطرف کردن آن اقدام کنید . نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان در تهران آماده هر گونه خدمات رسانی به شما می باشد.


المنت گرمایی ماشین ظرفشویی آاگ یکی از قطعات مهم و اساسی در این دستگاه است.خرابی آن نتیجه‌ای جز شستشوی ناقص، تمیز نشدن ظروف و کاهش عملکرد ماشین ظرفشویی را در پی نخواهد داشت.در صورتی که المنت گرمایی ماشین ظرفشویی آاگ را به طور کامل کار خود را انجام ندهد موجب می شود که شستشوی ظروف به صورت نامطلوب صورت گرفته و تکمیل مراحل شستشو به صورت دقیق انجام نشود .پس قبل از تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ و قطع خراب المنت گرمایی ماشین را از برق بکشید یا از جعبه فیوز یا پنل قطع برق جریان را قطع کنید.البته این کار را باید به دست متخصص با تجربه در این امر بسپارید.در هرصورت شرکت ابرکاوان در تهران ما آماده هر گونه خدمات رسانی به شما می باشد.


آیا با این مورد برورد کرده اید که ناگهان آب از زیر ماشین لباسشویی سرازیر می شود ؟ البته بعد از بررسی متوجه می شوید که شیلنگ تخلیه ماشین لباسشویی آاگ پاره و یا پوسیده شده است . اما وظیفه شـیلنگ تخـلیه در ماشین لباسشویی این است که آب تخلیه شده و آب کثیف را از پمپ به فاضلاب انتقال بدهد. البته در بعضی از ماشین های لباسشویی، شیلنگ یک تکه است، در حالی که در ماشین های لباسشویی های دیگر ازو در بعضی از یک مجموعه قطعات تشکیل شده است.این شیـلنگ تخلیه ماشین لباسشویی آاگ از پلاستیک نرم برای انعطاف پذیری بهتر ساخته شده است. به این منظور که البته فشار نیروی جریان آب به آن می تواند آسیب برساند. در وضعیت در صورت پوسیدگی شیلنگ تخلیه بهترین کار این است که را تعویض کنید.در هر صورت نمایندگی آاگ در شرکت ابرکاوان در تهران آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در تعمیر ماشین لباسشویی آاگ می باشد.


یکی از مشکلاتی که می تواند در ماشین ظرفشویی آاگ یا دیگر ماشین ها رخ دهد گرم نشدن آب می باشد.به این صورت که آب گرم ماشین ظرفشویی آاگ ازراه شیلنگ شیر آب در زیر سینک وارد دستگاه شده . بازوهای اسپری آب همانند یک سیستم آب‌پاش  آب گرم را با فشار بر روی ظروف می‌پاشد. اگر به دلیلی آب ورودی به ماشین ظرفشویی به‌اندازه کافی گرم نباشد و یا کمتر از 140 درجه فارنهایت باشد اختلالی در تمیز کردن ظروف  به وجود می آید.البته دلایل گرم نشدن آب ماشین ظرفشویی آاگ می تواند به خاطر خرابی  ترموفیوز یا فیوز حرارتی ،  معیوب بودن تایمر،خرابی  سیستم المنت حرارتی ، عمل نکردن ترموستات باشد که در این صورت می توانید با نمایندگی های مجاز آاگ در تهران تماس بگیرید. یکی از این نمایندگی ها ، نمایندگی آاگ در شرکت ابرکاوان در تهران با سابقه طولانی در امر تعمیرات لباسشویی و ظرفشویی آاگ می باشد .




یکی دیگر از ایرادت ماشین لباسشویی مربوط به قسمت خشک کن این دستگاه است.خشک کن ماشین لباسشویی آاگ یکی از مهم ترین قطعات لباسشویی است که در صورت بروز مشکل و کار نکردن خشک کن لباسشویی آاگ  و یا نچرخیدن خشک کن لباسشویی مجبور به خروج لباس های خیس از ماشین می شوید.که این خود باعث نگرانی شما می شوید . دلایل زیادی وجود دارد که علت کارنکردن خشک کن ماشین لباسشویی آاگ است مانند: عیب در قسمت تخلیه آب ، قطعی برق ، استفاده نادرست از برنامه ها ، خرابی ترموستات ، پر بودن بیش از اندازه لباس ،خرابی موتور لباسشویی و ..... در صورت این مشکل با شرکت ابرکاوان در تهران تماس بگیرید متخصصین با تجربه ما در اولین فرصت برای  تعمیر ماشین لباسشویی آاگ  در محل حاضر شده و در صورت خرابی قطعه یا قطعات لباسشویی از قطعات اصلی و فابریکی برای تعمیر استفاده می کنند.



نچرخیدن آب پاش ماشین ظرفشویی آاگ یکی از عواملی است که می تواند در عملکرد ظرفشویی اختلال ایجاد کند. بازوهای آب پاش در واقع  جریان آب را روی ظروف داخل ماشین ارسال می کنند و به مرور زمان از خراب می شوند. در این صورت، آب به درستی و به اندازه کافی به ظروف نمی رسد وبه این ترتیب ظرفها به خوبی تمیز نمی شوند.عواملی چون آلودگی فیلترهای ظرفشویی ،  بسط ها و لوله ها متصل به بازوهای آب پاش ، خرده غذا های باقی مانده روی برج بازو های آب پاش ، رده غذا های باقی مانده بر روی بازو های آب پاش می تواند باعث نچرخیدن آب پاش ماشین ظرفشویی آاگ شود .در هر صورت برای تعمیر ماشین ظرفشویی آاگ می توانید با ما در نمایندگی آاگ شرکت ابرکاوان در تهران تماس بگیرید. همکاران ما در اسرع وقت برای برطرف کرد مشکل در محل حاضر میشوند.


یکی دیگر از مشکلاتی که برای ماشین لباسشویی رخ می دهد آبگیری نکردن صحیح لباسشویی آاگ می باشد .در واقع آبگیری نکردن ماشین لباسشویی به چند دلیل میتواند صورت بگیرد به طور کلی خرابی چندین قطعه میتواند موجب وارد نشدن و عدم ورود آب به ماشین لباسشویی شود.دلایلی که باعث این مشکل در لباسشویی میشوند عبارتند از : خرابی شیر آب ورودی ،  صافی ها و شیلنگ های تامین آب لباسشویی ، فیلتر ورودی ماشین لباسشویی ، شیر برقی ماشین لباسشویی ، سوئیچ سطح آب یا سوئیچ فشار ،  سلکتور، تایمر یا برد الکترونیکی ،  فشار آب . در هر صورت اگر لباسشویی شما با مشکل آبگیری نکردن صحیح لباسشویی آاگ برخورد کرد اصلا نگران نباشید می توانید با ما در شرکت ابرکاوان در تهران که یکی از نمایندگی های معتبر آاگ می باشد تماس بگیرید تا متخصصین ما در اولین فرصت برای رفع آن اقدام کنند.


پس از خرید یک ماشین ظرفشویی یک کار مهم می ماند و آن خرید مواد شوینده ماشین ظرفشویی مناسب برای ظرفشویی است.مواد شوینده برای ماشین ظرفشویی آاگ و دیگر ظرفشویی ها در شکل های مختلفی مانند پودر، مایع، قرص و ژل تولید شده است. در واقع شوینده های مخصوصی برای کمک به شستشوی بهتر ماشین ظرفشویی و نگهداری از آن در بازار عرضه می شود. یکی از این محصولات نمک ظرفشویی، مایع کمکی آبکشی و جرمگیر می باشد.برای استفاده بهینه از این مواد می توانید از دفترچه راهنمای ظرفشویی استفاده کنید به هر حال اگر به مشکلی و یا سوالی در مورد انواع مواد شوینده ماشین ظرفشویی آاگ برایتان پیش آمد می توانید با مشاورین با تجربه و مهار ما در شرکت ابرکاوان در تهران تماس بگیرید. همکاران ما در همه ساعات روز آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.


در هنگام کار کردن ماشین لباسشویی آاگ متوجه می شوید که لباسشویی در حال لرز ش و تکان خوردن می باشد نگران نباشید .فقط در صورت بروز لرزش و تکان خوردن در ماشین لباسشویی آ ا گ AEG نخست پایه های لرزه گیر لباسشویی  که آیا در جای خود لق نباشند را بررسی کنید در هر صورت اگر در ماشین لباسشویی لقی و عدم تراز بودن دیدید به کمک تنظیم کننده های پایه های لرزه گیر این مشکل حل می شود. اما اگر این ایراد حل نشود با تماس با شرکت ابرکاوان در تهران همکاران ما با اعزام تکنسین های مهار و با تجربه خود به منظور بررسی کمک فنرها و سنگ های وزنه اقدام کرده و این مشکل را برطرف می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد